עמוד הבית » ניקוי, פילינג ולחות: המענה המקיף של אפקטיב קר לאתגרי הקיץ

ניקוי, פילינג ולחות: המענה המקיף של אפקטיב קר לאתגרי הקיץ

אפקטיב קר תרחיצי פנים צילום: יעל האן
החום הלוהט של הקיץ הישראלי לא מרפה. זיעה ניגרת, אבק נדבק, והעור? סובל. בתנאים אלה, הפנים שלנו הופכות למגנט ללכלוך, שמן עודף, ותאי עור מתים.

המרקם העדין של עור הפנים מתמודד עם: שכבת זיעה דביקה, אבק ולכלוך הנצמדים לעור, הצטברות שומן עודף, תאי עור מתים שאינם מתחדשים. בתנאי החום הקיצוניים, במיוחד לבעלי עור מעורב עד שמן, שגרת ניקוי יומית הופכת לחיונית. סדרת הניקוי של אפקטיב קר מבית ד"ר פישר פותחה במיוחד להתמודדות עם אתגרי הקיץ הישראלי. הנוסחה הייחודית מנקה ביסודיות אך בעדינות, מסירה את כל הלכלוך והשומן העודף מבלי לפגוע במרקם העור העדין. עם אפקטיב קר, גם בשיא החום, העור שלך יישאר נקי, רענן וחיוני.

 4 טיפים ממנהלת ההדרכה של ד"ר פישר, לטיפול אפקטיבי ולשיפור מראה העור בתקופה זו: 

  1. ראשית, חשוב להקפיד על התאמת מוצרי הניקוי לסוג העור. לבעלות עור מעורב עד שמן מומלץ להשתמש במוצרי ניקוי המותאמים לסוג העור בדגש על מוצרים לניקוי עמוק אך עדין, ללא תוספת שמנים ונון קומדוגנים (שאינם סותמים את הנקבוביות).
  2. מומלץ לרחוץ את הפנים פעם או פעמיים ביום. רחיצה יומיומית של הפנים תסייע במניעת הצטברות עודפי שומן ובהסרת תאי עור מתים. יחד עם זאת, יש להימנע מרחיצה תכופה של עור הפנים, העלולה לגרום ליובש ולהופעת גירויים בעור, בייחוד לבעלות עור מעורב.
  3. שימוש בתכשירים המכילים חומרים פעילים כגון חומצה סליצילית ו-AHA להסרת שכבת תאי העור המתים והלכלוך בצורה אפקטיבית מבלי לייבש את העור. כתוצאה מכך, ניכר שיפור במראה העור והפחתת הצטברות הסבום על עור הפנים.
  4. לשגרת ניקוי פנים אידיאלית יש לשלב את תרחיץ הפנים עם פילינג הגרגירים בשגרת הניקוי השבועית; תרחיץ פנים לניקוי יומיומי עדין ופילינג גרגרים לניקוי דו שבועי עמוק יותר.

 

צילום: pexels

 

>>> אני מקשיבה ומחבקת את המשפחות של יקרים אלו

אפקטיב קר תרחיץ פנים לעור מעורב עד שמן: נוסחה אפקטיבית במיוחד לניקוי יסודי, טיהור של העור והסרת עודפי שומן, המותירה את העור נקי, רך, נעים וללא ברק שומני. הסרת שאריות איפור, שומן ולכלוך וסיוע בחידוש מראה העור. מסייע בפתיחת נקבוביות חסומות, במניעת נקודות שחורות ובהסרת תאי עור מתים. מכיל חומצה סליצילית ו-AHA (חומצות אלפא הידרוקסיות) שמקורן בתמצית פירות. לתחושה נקייה ורעננה בכל שימוש. נון-קומדוגני. Oil free. 100% אל סבון. נבדק קלינית.

תכולה: 180 מ"ל, מחיר מומלץ 17.90 ₪, להשיג ברשתות הפארם ובאתר ד"ר פישר.

פילינג לפנים לכל סוגי העור: ג'ל גרגירים לניקוי יסודי ועדין במיוחד לכל סוגי העור.
נוסחה ייחודית, עדינה ואפקטיבית במיוחד המכילה גרגירי פילינג טבעיים ומותאמת לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים והצוואר. מסיר ביסודיות איפור ושאריות שומן ולכלוך, מסייע בהסרת תאי עור מתים וחידוש מראה העור. מכיל רכיבי לחות אפקטיביים לעור רך, חלק ונעים למגע. מועשר בפרו ויטמין 5B המסייע בשמירה על לחות, רכות וגמישות העור. לתחושה נקייה ורעננה בכל שימוש. סנסיטיב- מותאם לעור רגיש. ללא פרבנים. היפואלרגני. נון- קומדוגני.

תכולה 180 מ"ל,  להשיג ברשת סופר-פארם. מחיר מומלץ 24.90 ₪

בין מוצרי הסדרה ניתן למצוא גם תרחיצי פנים לעור רגיש ולכל סוגי העור. ניתן להשיג ברשתות הפארם, השיווק ובאתר ד"ר פישר.

נסיינית המערכת: תרחיץ הפנים מכיל חומצה סליצילית אשר מטהרת ומסייעת באקנה לצד חומצות AHA מתמציות פירות המחדשות את מרקם העור ולאחר ניקוי הפנים העור נקי, רך ונעים למגע, ללא ברק שומני מיותר. גרגירי הפיליניג טבעיים מסרים את התאים המתים ומחדשים את מראה העור לצד הסרה יעילה של איפור, שומן וליכלוך העור רענן ומאוזן.

הוספת תגובה

הוספת תגובה