במסגרת ההסכם, תככב אלחימסטר בקמפיינים השונים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.
צילומי קמפיין הקולקציה החדשה ל2020 נערכו במילאנו איטליה לשם הגיעה נטע עם בכירי רשת אירוקה, במסגרת זו הוזמנה גם לאירוע הבינלאומי המתוקשר במילאנו לרגל השקת מותג המשקפיים החדש שעיצב דיויד בקהאם ונושא את שמו – DBeyewear , שישווק החל מהחודש בלעדית ברשת אירוקה בישראל.
לדברי לי אפיק, מנכ"ל רשת ERROCA: "החיבור עם נטע בשנתיים האחרונות יצר באז סביב הרשת ומותגיה. נטע היא בחירה מדויקת שהוכיחה את עצמה. היא מקסימה, אופנתית, מעניינת ונגישה, והחיבור איתה מאפשר לחשוף את הקולקציות הבינלאומיות המובילות באופן הטוב ביותר."
נטע אלחמיסטר אושיית אינסטגרם המובילה בארץ, בת ה – 25 התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ 1.6 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט ((bananhot ושוויה של החברה שבבעלותן מוערך בכ-2.5 מיליון שקלים.
אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, והצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ החדש של הזמר הבינלאומי המוביל MALUMA.
הוספת תגובה