עמוד הבית » מקדונלד'ס מרחיבה את סדרת הפרימיום שלה עם טעם חדש – ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל

מקדונלד'ס מרחיבה את סדרת הפרימיום שלה עם טעם חדש – ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל

ארוחת ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל . צילום: מקדונלד'ס ישראל.
מקדונלד'ס השיקה לאחרונה תוספת חדשה לסדרת הפרימיום שלה - ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל, המלווה ברוטב עם שבבי בצל. המנה החדשה מיועדת לאנשים שאוהבים בצל וגם לכאלה שלא.

בסדרת ריב אנטרקוט של מקדונלד'ס מככבת קציצת המבורגר עסיסית עשויה מבשר ריב אנטרקוט במשקל 200 גר' (לפני צלייה) עם מבחר רטבים לבחירה: רויאל, רויאל חריף, סמוקי, קלאסי, וכעת גם רוטב קראנץ' רויאל החדש. ההשקה מלווה בקמפיין פרסומי בכיכובם של האחים טל ועידו מוסרי, אליהם מצטרפים בני המשפחה – אמא רחלי והאחיין הלל. בתפקיד "איש הבצל" מופיע אמן הילדים טוביה טוויג.

עלות: ארוחות ריב אנטרקוט זמינות בסניפים ובמשלוחים. מחיר ארוחה הכוללת המבורגר, צ'יפס ושתייה עומד על 58 ש"ח בסניפים ו-67 ש"ח במשלוחים.

התרשמות אישית:

כדי לבדוק את המנה החדשה, הגעתי לסניף מקדונלדס בראשון לציון יחד עם בתי, שהיא חובבת המבורגרים מושבעת. הזמנו ארוחה מלאה של ריב אנטריקוט קראנץ' והתיישבנו לאכול יחד. מבט ראשוני על המנה הרשים אותנו היא נראתה גדולה ומזמינה. הלחמנייה הייתה פריכה למגע, והאנטריקוט בלט בגודלו. הצ'יפס שהגיע לצד ההמבורגר היה חם, פריך וקריספי – בדיוק כפי שאוהבים. כשהגענו לטעימה עצמה, התרשמנו מאוד מאיכות הבשר. האנטריקוט היה עסיסי וטעים, עשוי במידה המושלמת עבורנו. כל ביס היה טעים ומהנה, מה שהעיד על עקביות טובה לאורך כל הארוחה. הכמות הייתה משביעה מאוד, ובסיום הארוחה יצאנו עם תחושת שובע נעימה.

ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל, צילום: נעמה משיח כהן

 

>>> מי זאת שאקטי ומדוע היא לנו חיונית יותר מתמיד? 

לסיכום, החוויה הייתה חיובית מאוד. המנה החדשה של מקדונלדס הצליחה לשלב איכות בשר טובה עם כמות משביעה, והותירה אותנו מרוצים ושבעים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה