עמוד הבית » מפתרון אישי למותג גלובלי: המותג הישראלי שכובש את שוק הטיפוח העולמי

מפתרון אישי למותג גלובלי: המותג הישראלי שכובש את שוק הטיפוח העולמי

Booster Oil Ultimate - שמן בוסטר אולטימטיבי צילום: Other Planet
מותג ישראלי MYSHEMEN מציע ליין מוצרים לטיפוח הגוף המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים ממדינות ייצור שונות.

המותג החל את דרכו בשיווק שמן אינטימי לנשים, אשר זכה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם. הרעיון נולד עקב צורך אמיתי של אחת השותפות בחברה, שסבלה מבעיית יובש קשה בנרתיק בעקבות מחלה ממאירה. לאור ההצלחה, המותג המשיך את דרכו והשיק מוצרי טיפוח נוספים לעור.

המארז מכיל:

Hemp Boost Body Serum – סרום גוף:

בעל מרקם קטיפתי, מכיל תערובת שמנים, ביניהם, שמן קנאביס, ויטמינים וחומצות אמינו, המותירה את העור  גמיש, רך וחלק. הסרום יעיל לצמצום וסיוע החלקת קמטים בעור, מחזק את קרומי תאי העור, מגן מפני נזקים סביבתיים, בעל יכולת לחיטוי העור וטיפול באדמומיות. יש לטפטף כמה טיפות לאחר רחצה אל כף היד ולעסות את העור. מחיר מומלץ לצרכן: 229.00 ₪

Hemp Boost Body Serum – סרום גוף צילום: Other Planet

 

Hemp Boost Hand Cream – קרם ידיים:

הקרם מכיל נוסחה ייחודית על בסיס שמן המפ ורכיבים הנספגים באופן מיידי המקדמים את התחדשות העור ומפחיתים אדמומיות ויובש. הקרם מסייע לאיזון העור, לטיפול בבעיות עור, פריחות, חתכים, פציעות ועוד. מחיר מומלץ לצרכן: 87.00 ₪

Hemp Boost Hand Cream קרם ידיים, צילום: Other Planet

 

Booster Oil Ultimate – שמן בוסטר אולטימטיבי:

מכיל חמישה שמנים טבעיים, ביניהם, שמן זרעי קנאביס, ויטמינים וחומצות אמינו המגנות מפני נזקים סביבתיים, מסייע למניעת הזדקנות העור ומגביר לחות. יש לטפטף כמה טיפות של הקרם ולעסות את האזור. מחיר מומלץ לצרכן: 169.00 ₪

Booster Oil Ultimate – שמן בוסטר אולטימטיבי, צילום: Other Planet

 

המוצרים נמכרים ברחבי העולם ומבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך, הם בטוחים לשימוש ומאושרים מטעם משרד הבריאות הישראלי ומשרד הבריאות של האיחוד האירופי. כלל מוצרי החברה פותחו ע"י רוקחים ומדענים במעבדות מובילות בעולם, בסיוע קבוצות מחקר, ניסוי וקבלת חוות דעת מנשים בזמן אמת.

ניתן להשיג את מוצרי המותג באתר:(https://myshemen.co.il/collections/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D),

בחנויות טבע וברשתות פארם מובילות: (https://myshemen.co.il/pages/%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95).

נסיינית המערכת: יתרונות הקנאביס במוצרי טיפוח: יש בו תכונות אנטי-דלקתיות להרגעת העור, עשיר בנוגדי חמצון להגנה מפני נזקי סביבה מסייע בהידרציה ושמירה על לחות העור, תומך בחידוש תאי העור ומעודד עור בריא וזוהר. המוצרים מגיעים בבקבוקים יוקרתיים אשר משדרים איכות ובריאות ויכולת להתמודד עם סימני הגיל בהפחתת מראה הקמטוטים וסימני ההזדקנות. המותג יוצר ומחדש חוויית טיפוח יוקרתית ובריאה.