מדובר בקמפיין הזוגי הראשון של בני הזוג, הורים ל-3 ילדים הנשואים מזה כ-18 שנים, כך שהכימיה במהלך הצילומים על המיטות השונות הייתה יותר מאשר מושלמת.
הקמפיין החושפני שופך אור בצורה הומוריסטית על סיטואציות שונות מחדר המיטות של השניים ועל האהבה האינסופית שיש להם לשינה איכותית על המזרנים ומערכות השינה שהם המילה האחרונה בתחום ומאפשרים לישנים עליהם להיות מלאי אנרגיה ומצב רוח טוב.
מסתבר שבנוסף על כל המחקרים המעידים כי שינה איכותית היא חשובה לניהול אורח חיים בריא, שינה היא גם עניין של לייף סטייל.
לדברי תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס: "הרוח הספורטיבית של מלי וגרשון, ההבנה שלהם בחשיבות השינה האיכותית והסגנון המשובח שלהם תואמים את ערכי אירופלקס ואנו נרגשים לקראת העשייה המשותפת".
הוספת תגובה