עמוד הבית » מיס נורי משיקה קולקציית קיץ 2024: יוקרה ונוחות נפגשות על חוף הים

מיס נורי משיקה קולקציית קיץ 2024: יוקרה ונוחות נפגשות על חוף הים

מיס נורי קולקציית חופשה, צילום: בר שריר
מותג האופנה הישראלי מיס נורי הציג ביום חמישי האחרון, ה-20 ביוני, את הדרופ השני של קולקציית הקיץ לשנת 2024. הקולקציה החדשה מציעה מגוון רחב של בגדי חופשה, בגדי ים ואביזרים נלווים, המיועדים ליצור מראה קיצי מושלם ויוקרתי.

אלינור, מבעלי החברה, מדגישה את הייחודיות והיוקרה של הפריטים החדשים: "הפיסים שלנו מתאפיינים בבדים נושמים המותאמים במיוחד לקיץ הישראלי". היא מוסיפה כי הקולקציה כוללת בגדים שקופים ופריטי קרושה, המשתלבים היטב עם הטרנדים העכשוויים.הפלטה הצבעונית של הקולקציה מגוונת ועשירה, וכוללת גוונים של מנומר, חום, זהב, לבן, ירוק חאקי. כל הפריטים, החל מבגדי הים וכלה באביזרים, "מדברים באותה שפה עיצובית", כפי שמתארת אלינור.

חליפת קרושה, צילום: בר שריר

>>>המשחק המקדים "המקוצר"

בין הפריטים הבולטים בקולקציה ניתן למצוא: שמלות מיני אווריריות, בגדי ים שלמים ובקיני מעוצבים, מכנסי חוף נוחים, חליפות קיציות אלגנטיות, סנדלי קשירה אופנתיים, כפכפים סטייליים, כובעי קש מרעננים, תיקי קש, אביזרים משלימים מגוונים.

מיס נורי מקפידה על מגוון מידות רחב, מ-XS ועד XXL, מתוך מחשבה על כל לקוחותיה.

הקולקציה החדשה של מיס נורי מציעה פתרון אופנתי ונוח לכל מי שמתכננת לבלות את הקיץ בחוף או בחופשה, תוך שילוב מנצח של סטייל, נוחות ואיכות. עם דגש על בדים נושמים ועיצובים עכשוויים, הקולקציה מבטיחה להפוך כל הופעה קיצית למושלמת.

ניתן לרכוש דרך האתר או הגעה לחנות  בתל אביב: https://missnori.com/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה