עמוד הבית » מיליון סיבות לחגוג: "מיליון כיסאות" מרחיבה את אימפריית הריהוט

מיליון סיבות לחגוג: "מיליון כיסאות" מרחיבה את אימפריית הריהוט

מיליון כסאות פתיחת חנות , צילום: יאיר סגרון
אמש (1 ביולי), חגגה רשת "מיליון כיסאות" פתיחת סניף חדש, מרשים ויוקרתי באזור המסחרי של ראשון לציון. האירוע, היווה רגע של אופטימיות זהירה ותקווה לעתיד חדש.

אמיר ויעקב יוסיפוב, הדור השלישי בהנהגת העסק המשפחתי, אירחו קהל מגוון שכלל אדריכלים, מעצבות, אנשי סטיילינג, בני משפחה וחברים. הנוכחים הגיעו לא רק לחגוג את ההתרחבות העסקית, אלא גם להביע תמיכה ברגע משמעותי זה. בטקס מרגש, נחנך הסניף החדש בקביעת מזוזה, המסמלת ברכה והצלחה. רגע זה שימש גם כהזדמנות לתפילה משותפת להשבת החטופים ולהחלמה מהירה של הפצועים במלחמה הנוכחית לצד סולידריות ולתקווה בזמנים מאתגרים.

משפחת יוסיפוב בטקס פתיחת החנות, צילום: יאיר סגרון

 

>>>" מורדים לסופ"ש" – סרט של מארק רוטמונד 

"מיליון כיסאות", שצמחה מ"רהיטי הכח בע"מ שנוסדה לפני 72 שנה, הפכה בשני העשורים האחרונים למותג מוביל בתחום הריהוט בישראל. הרשת מתמחה במגוון רחב של ריהוט משרדי, ביתי, לגן, ופתרונות לפרויקטים גדולים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם אדריכלים ומעצבים מובילים. הסניף החדש המרשים בראשון לציון, עם עיצובו המרווח והמודרני, מדגים את מחויבותה של החברה לחדשנות ואיכות. זהו לא רק מקום לרכישת ריהוט, אלא גם מרחב השראה לאנשי מקצוע ולקוחות כאחד. פתיחת הסניף בתקופה זו מעבירה מסר חזק של המשכיות ותקווה. היא מדגישה את חוסנה של הכלכלה הישראלית ואת הנחישות של בעלי עסקים להמשיך ולהתפתח גם בזמנים מאתגרים.

אירוע פתיחה, צילום: יאיר סגרון

הוספת תגובה

הוספת תגובה