עמוד הבית » "מחסני השוק בשבילך" – הפורמט החדש של הרשת הוותיקה נפתח במרכז ראשונים

"מחסני השוק בשבילך" – הפורמט החדש של הרשת הוותיקה נפתח במרכז ראשונים

צילום: נעמה משיח כהן
רשת מחסני השוק מרחיבה את פעילותה עם סניף חדש בראשון לציון, בפורמט חדשני של "מחסני השוק בשבילך" - רשת שכונתית. גישה יותר ממוקדת לשכונות כדי ולהתאים את ההיצע והשירות לצרכים המקומיים.

לאחר שרכשה את רשת הסופרמרקטים קו אופ בשנת 2019, ממשיכה רשת מחסני השוק להתחדש ולהתרחב עם פתיחת סניף חדש ויוצא דופן במרכז ראשונים בראשון לציון. הסניף החדש בשטח של כ-1,500 מטרים רבועים הוא חלק מהפורמט החדש "מחסני השוק בשבילך" – רשת שכונתית המותאמת לצרכים המקומיים. בניגוד לסניפים הגדולים והמרכזיים של הרשת, "מחסני השוק בשבילך" מציעה חווית קנייה אינטימית ומקומית יותר לתושבי השכונות השונות.

רשת מחסני השוק שהוקמה בשנת 1996 על ידי משפחות נעמן וכהן בבאר שבע, מונה כיום 67 סניפים הפרוסים מצפת ועד אילת. הרכישה של קו אופ לצד הפורמט החדש מהווים צעד משמעותי בהמשך צמיחתה של הרשת הוותיקה.

סניף ראשונים, צילום: נעמה משיח כהן

>>> סוכן כפול 

סניף "מחסני השוק בשבילך" ראשונים הושק היום  (28 במאי 2024) הסניף עבר מתיחת פנים מסיבית ומעוצב בעיצוב חדשני ומודרני להענקת חווית קניה מתקדמת ונעימה במקום. סניף זה מציע תמהיל מוצרים מגוון במיוחד על אף היותו שכונתי, קצביית פרימיום הנחשבת מהמובילות בענף וברמת קצביות בוטיק, מחלקת מאפים, מעדניה ומוצרי פרימיום של המותג מחנה יהודה . כמו כן, לטובת ניהול תורים יעיל הוצבו קופות עצמאיות וחניה צמודה וחופשית לנוחות מקסימלית ללקוחות הסניף.

מותג מחנה יהודה, צילום: נעמה משיח כהן

 

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "כחלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו, חווית הקניה היא אחת מהעוגנים הבולטים שלנו כרשת ותיקה הפועלת מזה עשרות שנים בענף. על כן, חשוב לנו שהיא תהיה בלתי מתפשרת – באיכות, בטריות ובמגוון הרחב המוצע גם בפורמט השכונתי שלנו. לקוחות הסניף יהנו מתוצרת מובחרת במחירים הוגנים כשבכל קטגוריה אנו מקפידים על אלטרנטיבות ומנעד מחירים רחב המותאם לכל כיס. בכך אנו מעבירים את השליטה על סל הקניות אל הצרכן- בין אם יבחר במותגים מובילים, או באלטרנטיבות איכותיות המוכרות פחות- הכוח בידיו. בנוסף, אנו מציעים עדכונים יומיים שוטפים על מבצעים במחלקות השונות עליהם ניתן להתעדכן בהתחברות פשוטה לקבוצת הוואטס אפ ולכל הנכסים הדיגיטליים שלנו".

אז אם גרים במרכז ראשל"צ, כדאי לבקר במחסני השוק בשבילך החדש ולחוות את החוויה השכונתית המיוחדת שמציעה הרשת המתחדשת. שווה ביקור.

"מחסני השוק בשבילך"-  מרכז ראשונים, הנחשול 30 ראשון לציון.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה