מטרת הקמפיין, רגע לפני שריקת הפתיחה של טורניר הספורט הצבעוני בעולם, היא להביא את חולצות הכדורגל מהמגרש אל חיי היום-יום כפריט נחשק שכל אחד ואחת יכולים ללבוש כלוק אופנתי לכל דבר וללא קשר לזהותם המגדרית. בין אם לעבודה, לבילויים או סתם בשגרה – המדים שלובשים השחקנים מהמובילים בעולם שומרים על מראה אופנתי, עדכני ועם הרבה זוהר.
את הקמפיין מובילה הדוגמנית עדן פינס, ומי שהגיע במיוחד לארץ לקחת חלק על הסט הוא הצלם הבינ"ל, דווין ל'אמורו, אחד מצלמי הספורט המובילים בעולם שברזומה שלו עבודה עם כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם וביניהם: פול פוגבה, קילאן אמפבה ג'ורג'ו קייליני ועוד.
בחברת adidas מאמינים שהכדורגל הוא מעבר לספורט. הכוונה שהכדורגל הוא תרבות, היסטוריה, מורשת ובעיקר פינה חמה בלב שמלאה אין ספור רגעי עצב ואושר. כדורגל הוא גם המקום האידיאלי לחגוג בו שילוב של סטייל, אופנה והרבה ספורט. הקמפיין הוא חלק מקמפיין המותג הרחב IIN – impossible is nothing אשר השיח בה שאין דבר שהוא בלתי אפשרי, בטח בכדורגל, ענף הספורט הנפוץ והפופולרי בעולם.
הוספת תגובה