עמוד הבית » מהפכת התה הישראלית: TLABחוגג ארבע שנים של חדשנות

מהפכת התה הישראלית: TLABחוגג ארבע שנים של חדשנות

משקאות חדשים TLAB צילום: נטע כרמי
ויסוצקי, שם דבר בעולם התה הישראלי, חוגגת ארבע שנים למיזם המהפכני TLAB עם פתיחת הסניף הרביעי בתל אביב. המותג ממשיך להוביל את מהפכת התה בקרב הצעירים הישראלים, משנה תפיסות ומציע חוויית שתייה חדשנית ומרעננת.

מסורת פוגשת חדשנות

לפני ארבע שנים, קיבלה ויסוצקי החלטה אסטרטגית להביא את התה למודעות הדור הצעיר ולהפוך אותו למשקה אטרקטיבי גם בחודשי הקיץ החמים. סיגל אריאלי, מנהלת פיתוח עסקי בויסוצקי, משחזרת: "זה התחיל מתוך הבנה שיש מקום לחדש ולרענן את עולם התה. רצינו לפנות לצעירים ולהראות שתה יכול להיות צעיר, מרענן ומלהיב. חשוב לנו להדגיש שאין תפיסות מוקדמות על תה – הוא לא שייך רק למבוגרים או לחולים. תה הוא משקה לכולם, בכל גיל ובכל מצב."

מסע התה העולמי: מטייוואן לתל אביב

TLAB לא רק מחדש את תרבות התה בישראל, אלא גם מביא איתו השראה מההיסטוריה העשירה של משקאות התה בעולם. "כשפיתחנו את הקונספט של TLAB, חקרנו את מקורות תרבות התה המודרנית," מספרת אריאלי. "גילינו שאחד המשקאות הפופולריים ביותר בעולם, הטייגר בובה טי, מגיע במקור מטייוואן. זה משקה שהתחיל את דרכו בשווקי הלילה של טייוואן בשנות ה-80, ומשם התפשט לכל העולם."

>>> עוצמת הפגיעות 

חדשנות ישראלית: מאתגרי הקורונה לפריצת דרך

אתגרי תקופת הקורונה הובילו את TLAB לפיתוח טכנולוגיה חדשנית להכנת תה. "בתקופת הקורונה, כשלא יכולנו לטוס לטייוואן ללמוד מהמומחים שם, נאלצנו לחשוב מחוץ לקופסה," מסבירה אריאלי. "פיתחנו כאן בישראל מערכת ייחודית להכנת תה, שמשלבת את האיכות של הכנה מסורתית עם היעילות של טכנולוגיה מודרנית."

המערכת החדשה כוללת ברזים מיוחדים, דומים לברזי בירה, המספקים תה טרי ואיכותי. "בעולם, לרוב מכינים תה ממכונות אספרסו או מאבקות, שיטות שפחות מוציאות את הטעם המלא של התה," מדגישה אריאלי. "אנחנו מבשלים את התה בשיטה מסורתית, ואז מעבירים אותו לחביות בירה מיוחדות ששומרות על הטעם והאיכות."

מחויבות לקיימות ואיכות

TLAB מציב רף גבוה גם בתחום הקיימות והאחריות הסביבתית. "אנחנו מאמינים שחוויית תה מעולה לא צריכה לבוא על חשבון הסביבה," אומרת אריאלי. המערכת כוללת כוסות רב-פעמיות שעוברות ניקוי יסודי במדיח כלים מקצועי, קשים מתכלים, ומדיניות "אפס פסולת" בכל הסניפים. בנוסף, TLAB מקפיד על איכות המשקאות ובריאות הלקוחות. "אין חומרים משמרים במשקאות שלנו," מדגישה אריאלי. "אנחנו מציעים מגוון רחב של משקאות בריאים, כמו תה מאצ'ה עשיר באנטיאוקסידנטים וחליטות צמחים טבעיות, לצד אפשרויות עם תכולת סוכר מופחתת ומשקאות מפנקים יותר."

חוויית TLAB – בין בריאות לפינוק

"המשקאות שלנו הם באמת מדהימים – הם בריאים, מעוררים ומספקים חוויה ייחודית לכל לקוח," מסכמת אריאלי. "חלק מהמשקאות שלנו הם על טהרת הבריאות, וחלקם יותר בכיוון של פינוק. המטרה שלנו היא לספק מענה לכל טעם ולכל צורך." בסניף קיים  כ-30 משקאות מבוססי תה כגון : בובה מילק טי כמו טייגר, טארו, אוכמניות ותות, לצדcoffee boba tea והלהיט החדש – קרם עוגיות בובה טי לצד  משקאות אייס טי כיפיים, כמו אפרסק מרווה, לבנדר, אוכמניות וג'ינג'ר ומשקאות חדשים כמו pineapple mango ice tea. כל המשקאות מוגשים גם לטבעוניים, לבחירה עם חלב שיבולת שועל או סויה, ללא תוספת תשלום.

בנוסף, הסניף יציע גם משקאות אייס טי כיפיים, כמו אפרסק מרווה, לבנדר, אוכמניות וג'ינג'ר ומשקאות חדשים כמו pineapple mango ice tea, מלון ועוד. לכולם ניתן להוסיף טפיוקה שמבושלת במקום או באבלס פירותיים במגוון טעמים – אוכמניות, מנגו, אננס, תות, ליצ'י, אבטיח והלהיט החדש – תפוח ירוק. חובבי המאצ'ה ישמחו לגלות מבחר משקאות מאצ'ה ייחודיים.

טווח מחירים למשקאות: 20-29 ₪

הסניף בדיזינגוף 68 תל אביב.

עם ארבעה סניפים פעילים ותכניות להמשך התרחבות, TLAB ממשיך להוביל את מהפכת התה בישראל. המותג מציע לצרכנים הישראלים חוויה חדשה ורעננה של תה, המתאימה לכל עונות השנה ולכל שעות היום. המסע של TLAB להפוך את התה למשקה האהוב על הישראלים רק מתחיל, מבטיח עתיד מרתק ומרענן לתרבות השתייה בישראל.