קפה הוא מכנה משותף בין מיליארדי אנשים ברחבי העולם שנהנים מהארומה הנפלאה של הקפה במהלך שעות היום, ולפעמים גם כל יום. הקשר בין צרכנים לקפה הוא ייחודי כמו ההעדפות שלהם: קפה מגיע בצורות שונות, מכינים אותו באופנים שונים והוא נצרך במקומות שונים.
על פי סקר חדש של מכון המחקר שילוב ושטראוס קפה, עולה ש-76% מהנשאלים שותים קפה בתדירות יומית, 6% שותים לפחות פעם בשבוע ו-4% בתדירות נמוכה יותר. מנגד, 14% מהנשאלים לא שותים קפה כלל. הסקר העלה כי הירושלמים שנשאלו צורכים הכי הרבה קפה בתדירות יומית (84% מכלל הירושלמים שנשאלו).
בנוסף, הסקר בחן את מותג הקפה שנתפס כהכי אהוב בישראל. לפי תוצאות הסקר המותגים האהובים יותר הם קפה נמס עלית (27%) וטייסטרס צ'ויס (27%), ולאחריהם נמצא קפה טורקי עלית (19%). בעניין זה, הדעות חלוקות בין המגדרים, 26% מהגברים גורסים כי קפה טורקי עלית נתפס כאהוב ביותר ו-22% חושבים שזהו טייסטרס צ'ויס, לעומת זאת, כשליש מהנשים גורסות כי המותג האהוב ביותר הוא קפה נמס עלית וכשליש גורסות כי זהו טייסטר צ'ויס.
הסקר גם בחן מה המותג שנתפס ישראלי ביותר. לפי הנשאלים, מותגי הקפה שנתפסו כהכי ישראלים הם קפה נמס עלית וקפה טורקי עלית, עם 45% ו-44% אחוזים בהתאמה. בפרט, כ-51% מתוך הצעירים בגילאי 18-29 השיבו כי המותג קפה טורקי נתפס בעיניהם כישראלי ביותר.
הוספת תגובה