הספר כתוב בגובה העיניים ומתאים לכל מי שתמיד רצה לתקשר עם קהל, אך נמנע – בשל פחד קהל, חשש מההוצאות הכרוכות בהוצאת ספר, וכדומה. בספר מציג ברגמן את הידע והכלים להפקת פודקאסט מצליח.
פודקאסט (Podcast) הוא סוג של תוכנית רדיו (Radio On Demand) המופצת דרך האינטרנט. אלא שבשונה מרדיו – התוכנית עולה לרשת כפרק בסדרה, וניתן להאזין לה בכל זמן, ובכל מקום.
"בעידן תקשורתי כמו זה בו אנו חיים, הפודקאסט מהווה הזדמנות מעולה לפתח ערוץ תקשורת נוח ויעיל, שיתרום לך בכמה מישורים", מסביר מחבר הספר צביקה ברגמן, "ראשית, התהליך והיצירה יסבו לך הנאה רבה, שנית – זה עשוי להרחיב את יכולת ההשתכרות שלך (שכן ייתכן וגורמים עסקיים שונים יהיו מעוניינים לפרסם בו) ושלישית, הוא יתרום לבניית המוניטין שלך. את המידע לבניית פודקאסט מצליח משלך אני מעניק לך בספר בשפה ברורה, שלב אחר שלב, כדי שתוכל לפתוח בקלות ובנוחות ערוץ תקשורת משלך. אין כל צורך בידע מוקדם!".
מנתוני דו"ח בזק האחרון עולה, שאחד מתוך 3 ישראלים מאזין לפודקאסט, כאשר 66% מהם עושים זאת במהלך נסיעה/נהיגה. פילוח הנושאים הוא – 41% מאזינים לפודקאסטים בנושאי היסטוריה, 23% מאזינים לנושאי כלכלה, 15% בנושאי היי-טק ו-21% לנושאים אחרים. גורמי מקצוע שונים בעולם צופים לתחום גידול משמעותי, בשל נוחות השימוש בו והעובדה שמדובר בתחום ייעודי בו המאזין מתעניין. בתקופת הקורונה מספר ההשמעות גדל עוד יותר, שכן אנשים רבים גילו את מקור המידע הזה – המאפשר להרחיב אופקים מתי שנוח, בכל שעה ובכל מקום.
מחיר: 89 ש"ח
צביקה ברגמן הוא איש עסקים, מאמן, סופר, מרצה ומו"ל. כתב והוציא לאור עשרות ספרים ורבי מכר בתחום הכלכלה והעסקים, וספריו תורגמו לאנגלית, סינית ומנדרינית. הפודקאסט שלו בנושאי בורסה ושוק ההון הפך – תוך ארבעה חודשים מיום הקמתו – לפודקאסט מצליח ומבוקש.
להשיג ברשתות הספרים ברחבי הארץ ובאתר הבית www.sodot.co.il
הוספת תגובה