עמוד הבית » מהבר לבית BUZZ – הקוקטייל החדש של יקבי כרמל

מהבר לבית BUZZ – הקוקטייל החדש של יקבי כרמל

באזז קוסמופוליטן צילום: אייל קרן
יקבי כרמל שמחים להכריז על הרחבת סדרת היינות הפופולרית BUZZ עם השקת שני יינות חדשים ומרעננים בהשראת הקוקטיילים האהובים: BUZZ פינה קולדה ו- BUZZ קוסמופוליטן.

בעידן שבו נוחות וטעם הולכים יד ביד, קוקטיילים מוכנים לשתייה הפכו לבחירה מועדפת בקרב צרכנים רבים. יקבי כרמל, שם דבר בתחום היינות המבעבעים בישראל, זיהו מגמה זו והשיקו את סדרת BUZZ – קו קוקטיילים המביא את חוויית הבר הישר אל הסלון. סדרת BUZZ מציעה שני יינות חדשים, המשלבים בתוכם את הטעמים המוכרים והאהובים של קוקטיילים קלאסיים. היתרון הבולט: אין צורך בערבוב או הכנה מורכבת. פשוט לפתוח, למזוג ולהתענג על משקה מרענן ואיכותי.

בין אם מדובר במפגש חברים ספונטני, אירוע משפחתי או רגע של פינוק עצמי – BUZZ מתאים לכל הזדמנות. יתרה מכך, בהיותו אפריטיף קליל, הוא מהווה פתיחה מושלמת לארוחה או לערב בילוי.  הסדרה מוצעת במחיר נגיש, המאפשר לכל אחד ליהנות מיין מבעבע ברמה גבוהה, מבלי להתפשר על הטעם או האיכות.

BUZZ פינה קולדה

הקוקטייל הלאומי של פורטו ריקו סביבו נרקחו לא מעט אגדות וסיפורים. נולד בספינת פיראטיים והגיע עד לברים של פורטוריקו שם הפך לקוקטייל הלאומי ונותר אהוב מזה למעלה מ 200 שנה. טעמו אקזוטי, ניחוח טרופי ומראה חלבי. מבוסס על רום, חלב קוקוס ומיץ אננס. BUZZ פינה קולדה מבוסס על יין מוסקטו, עם בעבוע קל וארומות המאפיינות את הקוקטייל המוכר.

באזז פינה קולדה צילום: אייל קרן

>>> כוחו של סיפור 

BUZZ קוסמופוליטן

קוקטייל קוסמופוליטן (או בקיצור "קוסמו") נולד לראשונה בשנות ה- 70 במיאמי, פלורידה. הוא מורכב מוודקה, קוואנטרו, סאוור וחמוציות. המשקה זכה לפופולאריות לא מעט בזכות הסדרה 'סקס והעיר הגדולה' בסוף שנות ה-90. מאז, הוא נחשב לאחד המשקאות האהובים ביותר בארץ, כמו גם בעולם. BUZZ קוסמופוליטן מבוסס על יין מוסקטו רוזה עם בעבוע קל וארומות המאפיינות את הקוקטיל הידוע.

מחיר מומלץ לבקבוק: 35 ₪ להשיג ברשתות השיווק.