הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום login ונאמד בתקציב של כ – 200,000ש"ח. הקמפיין כולל בין היתר: שלטי חוצות, סרטונים ברשתות החברתיות, מודעות ופעילות בקניון עם הפרזנטורים.
הקמפיין יחשוף את הקולקציות החדשות לאביב קיץ 2019, לנשים, גברים ולכל המשפחה, ויוביל אותו סלוגן חדש: #קניון הדר בא מאהבה … בהשראת הזוגיות והמשפחתיות של משפחת בוזגלו.
לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "בחרנו לצאת בקמפיין תדמיתי לקראת פסח שיחשוף את הקולקציות החדשות לאביב 2019 של מותגי האופנה, האיפור, טיפוח, הנעלה ומוצרים לבית, הפועלים בקניון. לצד זה הקניון יציע לחג מתנות ב 20 ₪, בכל הקטגריות".
קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל”ן וחברת כלל נדל”ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ”ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.
הוספת תגובה