עמוד הבית » ליליאן בן שוהם אדריכלית ומעצבת פנים מומחית

ליליאן בן שוהם אדריכלית ומעצבת פנים מומחית

צילום: pixabay
בשנים האחרונות, למדנו להעריך את הבית בו אנו חיים עוד יותר מאשר בעבר. העברנו את רובו המוחלט של זמננו בין ארבעת הקירות, והבנו כמה חשוב לחיות בסביבה נעימה, חמה ומעוצבת לטעמנו. בין אם מדובר בעיצוב הדירה שלכם ובשינוי סגנון, או עיצוב פנים לבית חדש, כדאי לשכור את שירותיה של מעצבת פנים מומלצת, מקצועית ואיכותית, כמו ליליאן בן שוהם.

עיצוב פנים לדירה חדשה

עיצוב פנים לדירות נחשב על פי רוב למורכב יותר, שכן אנשים פונים למעצבת פנים על מנת ליצור דירה עם סגנון עיצובי ייחודי, אך גם תוך תכנון מוקפד של חלוקת החלל כך שהדירה תהיה מרווחת ונעימה. לכן, עיצוב דירות עשוי להיות מורכב עבור אלה שאינם בקיאים בתחום. מעצבת פנים בתל אביב, כזו שכבר יודעת לעצב דירות קטנות כגדולות ולנצל נכון את שטח העבודה, תדע לסייע להגשים את החלומות העיצוביים שלכם, במסגרת התקציב שנקבע. בחירת מעצבת פנים לדירה חדשה היא קריטית ליצירת הדירה המושלמת שלכם. תחום נוסף בו יכולה לסייע מעצבת פנים הוא עיצוב דירת קבלן, שכן שם יש צורך בליווי תהליך הבנייה אל מול קבלן הביצוע, תכנון מחדש ועיצוב מעבר לסטנדרט של הדירה.

עיצוב משרדים

משרד אטרקטיבי ונוח הוא קריטי להצלחת העובד ועמידתו ביעדים. משרד מעוצב ומוקפד יוצר סביבת עבודה יעילה יותר מאשר ארבעה קירות אפרוריים וגנריים. נוסיף לכך את העובדה שאנו נאלצים לבלות שעות עבודה רבות במשרד, ונקבל את הצורך בהזמנת מעצבת פנים מומלצת לצורך בניית קונספט אדריכלות ועיצוב נכון, שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והתאמה לרוח העסק ובעל המשרד. אל לנו לשכוח שמשרדו של אדם יכול לספר רבות אודותיו ואודות החברה לה הוא משתייך, ולכן מדובר בהשקעה משתלמת לטווח הארוך.

חלום של בית

כאשר אנו מדברים על עיצוב בתים פרטיים, ישנו חופש פעולה משמעותי יותר הן מבחינה תקציבית והן מבחינת שטח העבודה. מעצבת פנים איכותית כמו ליליאן בן שוהם תדע לבצע את ההתאמות הנדרשות לבניית הממלכה המעוצבת שלכם, תוך היכרות מעמיקה עם הלקוחות ועם צרכיהם. נדרשת ירידה לרזולוציות הנמוכות ביותר על מנת לא לפספס כל פרט, בדרך להגשמת החלומות העיצוביים של הבית האידיאלי שלכם.

השבחת נכסים

אם החלטתם למכור את הנכס שלכם, כדאי לחשוב ברצינות על שכירת שירותיה של מעצבת פנים. אמנם מדובר בתהליך ארוך ולעיתים מתסכל, אך ההשקעה הזו מחזירה את עצמה במהירות. במקרה של השבחת נכסים על מנת למכור את הנכס, כדאי לא להתפזר בחלומות עיצוביים מרחיקי לכת, שכן אם הבית אינו מיועד למגורים של הלקוח אלא למכירה, מומלץ לכוון לעיצובים בגוונים ניטרליים ובהירים יותר, אלא אם כן קהל היעד ברור ומוגדר- אז כמובן מומלץ ללכת עם הכיוון שהקונים יתחברו אליו. פנו עוד היום אל ליליאן בן שוהם, אדריכלית ומעצבת פנים מהשורה הראשונה, ותנו לקסם לקרות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה