עמוד הבית » להביא את העסק שלכם קדימה עם כנס שיביא ערך ללקוחות

להביא את העסק שלכם קדימה עם כנס שיביא ערך ללקוחות

צילום: unsplash
העידן שלנו דורש מבעלי העסקים לגלות יצירתיות. עולם העבודה המסורתי כבר לא משרת אותנו ואת הלקוחות שלנו כמו בעבר ולכן, אנחנו, בעלי העסקים החדשים, צריכים למצוא דרכים חדשות להביא ערך ללקוחות שלנו כדי להגדיל את המחזור העסקי.

בשנים האחרונות מתפתחת תרבות של עריכת כנסים מיוחדים, בניסיון להביא ערך ללקוחות ולמשוך אותם לרכוש מוצרים חדשים של בית העסק. אם אתם רוצים לפתוח 'וובינר' ולפתוח את העסק לכיוונים חדשים, יש לנו כמה רעיונות מצויינים עבורכם. רוצים לשמוע עוד? בואו נתחיל.

כמה סיבות טובות לפתוח אירוע מהסוג הזה

כדי לפתוח עסק קטן, אתם לא צריכים יותר מדי. בסך הכל אתם יכולים להחזיק קהל קטן של לקוחות נאמנים, לספק להם שירות ולסיים כאן. אבל אם אתם רוצים להצליח ולהתרחב, אתם חייבים לחשוב מחוץ לקופסא. היום, כל מי שעוסקים במתן שירות עסקי, ייעוץ, ליווי אישי וכן הלאה, אשר מצליחים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ולהרחיב את העסק, מחזיקים בפרופילים חזקים ברשתות החברתיות ומקיימים מפגשים מהסוג הזה עם לקוחות פוטנציאלים. המטרה של הכנסים הללו היא כפולה. מצד אחד, זו ההזדמנות שלכם להיפגש באופן בלתי אמצעי עם לקוחות פוטנציאלי. באופן טבעי, המסכים לא מאפשרים לאותם לקוחות להכיר במלוא הערך אותו אתם מסוגלים לתת להם, מה שמעודד אותם בהמשך לרכוש עוד מוצרים, לאחר הכנס. שנית, זה האופן בו אתם מעניקים ללקוחות שלכם ערכים נוספים, אתם משדרים לקולגות וללקוחות שאולי עדיין לא הגיעו לכנס כי אתם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, אשר לוקחים את עצמם במלוא הרצינות. עכשיו, אחרי שהבנו מדוע כנס מקצועי הוא חשוב להצלחה שלכם. בואו ננסה להבין איך מפיקים אותו כמו שצריך.

מה חשוב לדעת בבחירה של מקום מנצח לאירוע

רק אחרי שתבחרו את המקום בו תרצו לערוך את הכנס תוכלו להתחיל בפרסום ושיווק, תוכלו לקבוע עם ספקים נוספים וכן הלאה. בחירת המקום לאירוע יכולה להשפיע למעשה על כל האירוע מההתחלה ועד הסוף. הבחירה כוללת בתוכה בחירה בצוות העובדים עימם אתם הולכים להגשים את החלום ולהפיק את הוובינר הזה. הצוות יקבל אחריות על ההנאה של כל האורחים באירוע כמובן. הם אלו שידאגו לנקות את השירותים, להוציא את האוכל בזמן ולוודא כי הציוד הטכנולוגי עובד לקראת ההרצאה שלכם. בנוסף, הבחירה במקום יכולה להשפיע על כמות המשתתפים באירוע. לצורך העניין, כאשר אתם בוחרים לקיים את הכנס במרכז הארץ, עולים הסיכויים כי תגיעה כמות יפה ומשמעותית של משתתפים ולקוחות פוטנציאלים.

איך נבחר את המקום? שלושה טיפים מנצחים

אז אם אתם רוצים לבחון אולם אירועים בראשון לציון לצורך העניין, יש לנו שלוש שאלות אותן כדאי לכם לשאול את עצמכם לפני שתשריינו תאריך עם אולם אירועים בראשון לציון:

  1. האם מדובר על מקום בו נערכו אירועים כאלו בעבר? במילים אחרות, האם צוות העובדים ערוך לאירועים מהסוג הזה?
  2. האם האולם נמצא במיקום נוח והאם יש בו חניה? היתרון בקיום כנס בתוך אולם אירועים בראשון לציון, זו היכולת של המשתתפים להגיע במהירות יחסית מביתם או מקום העבודה עם הרכב הפרטי, לחנות בנוחות ולהגיע בזמן להרצאה הראשונה.
  3. האם המקום מעוצב נכון? עיצוב וטוב טעם, משפיעים על האווירה של הכנס כולו. באופן טבעי, היכולת שלנו לקבל החלטות אמיצות, כמו לבחור לרכוש מוצרים חדשים מבית עסק, נובעת מתחושת הנוחות בה אנחנו מרגישים במקום מסוים. לא במקרה במרכזי קניות נחשבים משקיעים משאבים רבים כדי לעורר בקונים תחושה טובה. כך גם אתם צריכים לעשות עבור הלקוחות שלכם.

זה הזמן שלכם להעיז, לצאת מהקופסא ולחלום בגדול. זו השנה בה תזכו להגשים חלומות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה