עמוד הבית » כשזאב, חיית טוטם, מופיעה בחיינו. מה זה אומר לנו?

כשזאב, חיית טוטם, מופיעה בחיינו. מה זה אומר לנו?

צילום: pexels
יומן מסע, פרק ב' פגישה 20

גאיה הגיעה לפגישה זורחת. הרבה זמן לא ראיתי אותה כך. הייתי בריטריט נהדר של כמה ימים, סיפרה. חזרתי אתמול בהיי. הייתה אנרגיה עצומה. עלה לי משפט כשהייתי שם משיר המעלות: " אשא עיני אל ההרים –  מאין יבוא עזרי, עזרי מעם  השם – עושה שמים וארץ".
משפט נהדר אמרתי לגאיה בחיוך.

בסדנה, עבדנו גם עם צבע, וחיות טוטם. בחרתי צבע ירוק. במדיטציה בסדנה, ראיתי את חיית הזאב. זאב כחיית טוטם. הזאב אמר לי:

"אל תפחדי להעיז,
קחי פיקוד על חייך.
את היוצרת של חייך.
עשי זאת מתוך הרמוניה
ומשמעת עצמית.
כך תחושי, חופש מהותי מהו.
כך תבריאי בדרך הנכונה לך. "

וואו, זה חזק, אמרתי לגאיה.
כדאי שתקראי קצת על הזאב כחיית טוטם.
זה יכול לתת לך עוד מימד אולי,
לגבי המסר שעלה מתוכך, הוספתי בחיוך.
(הייתי מאושרת, שגאיה מצליחה להעלות מתוכה, מסרים כל כך חשובים להבראה ולחוזק שלה).

צילום: pexels

 

>>> במסע הזה תגלי עוד דברים מעניינים על עצמך 

פתחנו גם קלפים בסדנה, סיפרה גאיה. קלפים עם דמויות נשיות מהתנ"ך. לי עלה הקלף של הגר. הגר הייתה האישה השניה.מה שעלה לי, הוסיפה גאיה, שאני הדחקתי את עצמי. ועכשיו אני צריכה למצוא את עצמי האמיתית. להיות האישה הראשונה !!!!. כן, הגיע הזמן, אמרתי בסיפוק.
אני גאה בך, כמו מורה, שיש לה תלמידה מצטיינת, אמרתי לגאיה. שתיינו צחקנו בהנאה.

צילום: pexels

 

במדיטציה, לאחר ההרפייה העמוקה, ביקשתי מגאיה לראות את עצמה בעוד שנה מהיום. אני רואה את עצמי, בעוד שנה מהיום, עם התלתלים שלי, אמרה, ודמעות החלו לזלוג מעייניה היפות. (גאיה איבדה את השיער, בעקבות הכימו. הגיעה לפגישות עם פיאה). הדמעות הפכו לבכי…זה בסדר, אמרתי לגאיה, תני לבכי ולדמעות פשוט להיות. תני לכל מה שרוצה להשתחרר עכשיו לקרות.

לאחר שנרגעה, אמרה גאיה: את יודעת, זה גרם לי להאמין ולהרגיש, שזה יכול לקרות. לאחר עוד כמה דקות שקטות, הוסיפה גאיה: אני לא מרגישה כרגע את הלחץ של הגוש בבטן. במדיטציה, אני הכותבת הוספתי גם את האש הסגולה. אש ההתמרה והריפוי לדימוי. המסר שעלה לגאיה מהאש הסגולה היה:

"תמשיכי בדרך הזאת.
תתמירי את הפחד (שהסרטן יחזור)
באהבה, בחמלה לעצמך ולאחרים.
תניחי לביקורת כלפי עצמך, וכלפי האחרים.
מלאי את המקומות האלה, באהבה."

צילום: pexels

 

המסר הזה, מהאש הסגולה, ממש הרגיע אותי, סיפרה גאיה. זה מרגיש טוב, רגוע, נעים. זה מרחיב את הלב ממש. תני לעצמך להישאר שם. להיות עם התחושה הזאת. להגיד תודה לעצמך על הדרך הנפלאה שאת עושה. עם חיוך. חיוך והכרת תודה, מעודדים את הגוף לשחרר אנדורפינים וחומרים מרפאים אחרים. תני לאש הסגולה, להמיס את הפחדים, הביקורת, החששות, ולתמיר אותם, ואותך, לתדר אנרגטי גבוה, מבחינה גופנית, רגשית, רוחנית ונפשית. אוירה של אנרגיה מרפאת, הייתה בחלל החדר.

הערת הכותבת : כשעולה דימוי בחיינו, בחלום, או במדיטציה, או במשהו שנתקלנו בו, במקרה (או שלא במקרה). כמו חיית טוטם למשל. כדאי להרגיש, מה זה עושה או אומר לנו. בנוסף, כדאי גם לקרוא בספרים, או באינטרנט על חיית הטוטם.

במקרה שלנו, עלתה חיית הטוטם זאב. אם עלתה לכם חיית טוטם, תנסו לחוות, מה היא מביאה לחייכם. ובנוסף כמובן, תוכלו לקרא עליה בעצמכם. בהרגשה שלי, זה יכול להעמיק משהו קסום בתוככם".

מאת בילי שקד
לייעוץ : 0528373577