עמוד הבית » כך תעצבו את הלובי שלכם

כך תעצבו את הלובי שלכם

צילום: FREEPIK
הלובי הוא כרטיס הביקור של כל בניין, בין אם מדובר בבניין דירות ובין אם מדובר בבניין של משרדים. זהו המקום הראשון שאליו נכנסים אורחים או לקוחות לפני שהם באים לבקר אתכם ולכן צריך לעשות רושם טוב. אז מעבר לעובדה שצריך לשמור על סדר וניקיון בלובי, עליכם גם לדאוג לעיצוב ולנראות שלו. ואם יש משהו שעושה את כל ההבדל בעיצוב הוא עציץ. כי כאשר מביאים את הטבע אל הלובי, זוכים במחמאות על עיצוב לובי בניין משותף בדרך מקורית שלא הכרתם.

הטבע לא חייב להיות טבעי

לא תמיד מומלץ להכניס עציץ טבעי ללובי. הבעיה עם עציצים טבעיים היא שהם דורשים תחזוקה מתמדת, השקיה, גינון, טיפוח, דשן וגם מקור אור. כך שאם יש לכם לובי חשוך בגלל המבנה שלו, העציץ האמיתי פשוט ימות תוך זמן קצר. אך אל דאגה, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על עיצוב לובי בניין משותף מהר כל כך. כי עם צמחיה מלאכותית הכול אפשרי. הצמחים המלאכותיים אינם זקוקים לתחזוקה רבה. המעט שאפשר לעשות למענם הוא להעביר עליהם מטלית לחה מדי פעם בפעם. הם אינם זקוקים להשקיה, גינון או אפילו אור. והחלק הטוב הוא שהם תמיד נראים במיטבם, כאילו רק עכשיו שתלו אותם. כך בסופו של דבר, אתם יכולים להביא את הטבע אליכם אל הלובי ללא מאמץ כלל.

עיצוב לובי בסגנון שלכם

יתרון נוסף של צמחים מלאכותיים בלובי הוא היכולת לבחור את הצמחים המתאימים למטרה העיצובית שלכם. ישנם צמחים בעלי מראה יוקרתי יותר, והם מתאימים ללובי של עיצוב מודרני שבו הכול מסוגנן ומחושב מבחינה הנדסית. מנגד, מכיוון שהצמחים הם יותר נחלתו של העיצוב הכפרי הדוגל בעיטורים ובשימוש בחומרים מן הטבע, אפשר למצוא הרבה צמחים המתאימים לסגנון כפרי משוחרר יותר. כך שהלובי שלכם ייראה ביתי, חמים ומזמין. הצמחים המלאכותיים מגיעים מסוגים שונים. ניתן להזכיר את דקל אריקה, פיקוס בשילוב אורכידאה או זוג חמדוריאה באדנית. הצמחים מגיעים גם בכדים ובעציצים מעוצבים שעושים את כל ההבדל. אז יש לכם פוטנציאל להפוך את הלובי שלכם לארמון של ממש.

איך הפכו הצמחים המלאכותיים לעיצוב המושלם לכל לובי

אתם בוודאי שואלים את עצמכם מדוע צמחים מלאכותיים ללובי צריכה להיות הבחירה הראשונה שלכם. ובכן, לצמחים אלה קיימים יתרונות משמעותיים. מעבר לכך שהצמחים אינם דורשים תחזוקה מתמדת, הם מסייעים לכם לשמור על הניקיון בלובי. כי בניגוד לצמחים הטבעיים שיש להם עונה של התחדשות או פריחה, והם משילים מעצמם את העלים המתים כדי להצמיח חדשים ותוך כדי כך יוצרים לכלוך לא קטן, הרי שהצמחים המלאכותיים עומדים לעד ומעניקים ללובי את המראה המרשים שהוא זקוק לו. נוסף על כך, אם רוצים ללכת על בטוח ולהגן על דיירים רגישים מפני התעוררות של תסמיני אלרגיות, צמחים מלאכותיים הם התשובה. לא מעט אנשים רגישים לפריחות ולעקיצות שמקורן מהחרקים המתחבאים בתוך הצמחים הטבעיים. ואם רוצים להנעים את זמנם של אחרים בלובי, כדאי בהחלט להציב צמחים מלאכותיים. ולבסוף, הצמחים המלאכותיים מסייעים לכם לחסוך בכסף. אתם משקיעים בהם פעם אחת ללא הוצאות שוטפות. על תחזוקה.

היכן אפשר לקנות את הצמחים המתאימים ללובי?

כאשר בוחרים צמחים מלאכותיים אין מקום לפשרות. אתם רוצים לבחור את הצמחים המתאימים לכם ביותר. וכאן חברת צמח עד נכנסת לתמונה ומספקת לכם את הצמחים האיכותיים ביותר שיש. כאן תקבלו יחס אישי ואוהד ויעזרו לכם לבחור בסופו של דבר את הצמחים המתאימים ביותר. תוכלו גם להתרשם מהמגוון הרחב של הצמחים המלאכותיים שמציעה החברה, צמחים שנראים אמיתיים ממש ועומדים במשך זמן רב.

הוספת תגובה

הוספת תגובה