ענקית הצבע והבנייה טמבור, המלווה את בניית הארץ כבר למעלה מ-87 שנים, משיקה קמפיין ייחודי המפרגן לתעשייה הישראלית ולמותגים כחול-לבן. הקמפיין, בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים, מציג מגוון רחב של מותגים ישראליים מתחומים שונים דרך מניפת הצבעים האיקונית של החבר
במסגרת המהלך, טמבור מציגה מותגים מענפים מגוונים כמו חקלאות, בירות והנעלה, תוך התאמת הצבעוניות המזוהה עם כל מותג. הקמפיין מספר את סיפור הישראליות דרך צבע, מחזק את תחושת השייכות הקולקטיבית ומדגיש את הגאווה המשותפת בתעשייה המקומית.
בנוסף, טמבור יוצרת שיתוף פעולה מרתק עם אדריכלים ומעצבים ישראלים מובילים. אנשי מקצוע אלה הוזמנו לבחור ארבעה גוונים ממניפת הצבעים של החברה, המייצגים לדעתם עיצוב ישראלי אותנטי. בחירותיהם יקודמו בפלטפורמות הדיגיטליות והחברתיות לצד פרויקטי עיצוב נבחרים, במטרה לעורר השראה ולקדם עסקים מקומיים.
>>>טוסקנה בלב יהודה – המסע המרגש של יקב אולו
מהלך זה משלב באופן ייחודי בין המיתוג החזק של טמבור לבין תמיכה במגוון רחב של מותגים ויוצרים ישראליים, תוך יצירת חיבור רגשי עמוק עם הצרכנים דרך תחושת הגאווה הלאומית והיצירתיות המקומית.
הוספת תגובה