החל מהיום ועד גמר המלאי תימכר בסניפי סופר-פארם ובאונליין מ המהדורה נושאת את המסר של מטה משפחות החטופים #BRINGTHEMHOMENOW וכוללת את לוגו הקשת המוכר של מי עדן ללא צבעיו, לצד המסרים "בלעדיהם החיים הם כמו קשת בלי צבעים" ו- "Life is not the same without them".
מי עדן ו-Life יצרו 50 אלף בקבוקי 500 מ"ל למען החטופים אשר ימכרו בכל סניפים ברחבי הארץ ובאתר במחיר של 5 שקל לבקבוק, כאשר כל ההכנסות יועברו למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים.
יוני ארליך, מנכ"ל קבוצת מי עדן: "מתחילת המלחמה עובדי מי עדן מרגישים מחויבות לסייע ולתרום ככל הניתן למאמץ המלחמתי ולמאבק להחזרת החטופים. התחושה של כולנו היא שלקחו לנו את הצבעים מהקשת ואלה לא יחזרו עד שכל החטופים ישובו לביתם. אני מודה על ההזדמנות להירתם למטרה חשובה זו וכמובן מייחל לחזרתם של החטופים במהרה ולימים שקטים יותר."
אלכס קורז', ראש אגף Life ומותגי הבית בסופר-פארם: "החיים של כולנו לא אותו הדבר בלי החטופים. המהדורה המיוחדת של Life ומי עדן מאפשרת לתמוך במטה משפחות החטופים ולהעביר את המסר כי כולנו איתם ולצדם, עד שאחרון החטופים ישוב הביתה".
הוספת תגובה