הקמפיין בו מופיע טילטיל מורכב מסדרה של כ-20 סרטונים קצרים ומשעשעים בהם רואים את טילטיל מגיע למתחם פיאנו, מראיין ומדבר עם הפועלים במתחם ובעלי עסקים וכן עורך משאלי רחוב בשכונת עיר ימים, שם נמצא המרכז המסחרי החדש.
הקמפיין יעלה בהשקעה של 220,000 ₪ והוא נעשה על ידי דניאל טופז יועץ יזמי, נועם ראובני מנהל תוכן ותסריטאי, עמרי מרון מפיק הקמפיין, רני מונצ'ז במאי הסרטונים וצוות השיווק של המתחם.
הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם וכן בבתי הקולנוע.
מתחם הקניות והבילוי פיאנו, אשר ממוקם בשכונת עיר ימים – פולג בנתניה, נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים של הקמתו לקראת פתיחתו באפריל 2020. המתחם משתרע על שטח של כ-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ"ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדלן בע"מ.
ההשקעה הכוללת בפרויקט עומדת על מעל ל-165 מיליון ₪ והוא ישלב תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודים מהארץ ומחו"ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום (כגלידה לורן) לצד נותני שירות ומותגים ידועים.
כתובת המתחם: www.piano-center.co.il
הוספת תגובה