דרכי המקצועית החלה בעולם העיתונות, שם צברתי ניסיון עשיר ככתבת פרילנס במגזינים ובגופי תקשורת מובילים כמו מוקסיני, ישראל היום,, MAKO ומגזינים נוספים. בעבודתי ככתבת לייף סטייל ומודעות, הבנתי את הכוח העצום שיש לסיפור טוב יוצר חיבור אנושי עם הקורא ומעניק ערכים חשובים ומפעיל יצרים. ראיתי איך מילים נכונות יכולות לגעת באנשים ולהשפיע עליהם ברמה רגשית עמוקה. אבל לא הסתפקתי רק בכתיבה עיתונאית. זיהיתי צורך הולך וגובר בעולם העסקי, היכולת לספר את הסיפור המקצועי בצורה שתיצור חיבור אמיתי עם הלקוחות. ראיתי שהרבה עסקים מצוינים “חוטאים למטרה” בתקשורת עם הלקוחות שלהם. הם מתמקדים ב’מה’ ובאיך’, אבל שוכחים את ה’למה’ את הסיבה העמוקה שבגללה הם קיימים ועושים את מה שהם עושים.

השינוי בקריירה שלי הגיע מתוך חיפוש אישי. תמיד שאלתי את עצמי למה אני כותבת, מה המטרה העמוקה יותר מאחורי המילים שלי, הבנתי שהכוח האמיתי שלי הוא לא רק ביכולת לכתוב היטב, אלא ביכולת לזהות את הסיפור הייחודי של כל אדם ועסק ולהביא אותו החוצה בצורה שתהדהד עם האנשים הנכונים והמדויקים לו. כך נולדה שיטת CREATIVE STYLE המבוססת על ההבנה שהדרך האפקטיבית ביותר לשווק היא דרך סיפור ה”למה” של העסק. כשאת משתפת את הסיבה העמוקה שבגללה את עושה את מה שאת עושה, את יוצרת חיבור רגשי עם הלקוחות, זה הופך את השיווק מ’מכירה קרה’ לשיתוף אותנטי שאנשים מתחברים אליו באופן טבעי. מה שמייחד את הגישה שלי הוא השילוב בין שלושה עולמות תוכן: גוף, דיבור ותודעה. תוכן אפקטיבי לא מתחיל ונגמר במילים, הוא מתחיל בעבודה פנימית עמוקה (MIND), ממשיך ביכולת לתקשר את המסרים בצורה נכונה (SPEECH), ומשתקף גם בנוכחות הפיזית והדיגיטלית שלנו (BODY).
כמנטורית מנטלית לתודעה חיובית, אני משלבת בעבודתי עם לקוחות גם כלים להתמודדות עם חסמים פנימיים שמונעים מהם להביע את עצמם במלוא העוצמה. לפעמים הטקסט הכי טוב לא יעזור אם יש חסמים פנימיים, לכן אני עובדת קודם כל על העולם המנטלי, ורק אז עוברת לכתיבה עצמה. היום, אני מציעה מגוון רחב של שירותי כתיבת תוכן: החל מתוכן לרשתות חברתיות, אתרים, דרך קורות חיים מקצועיים, חומרים למצגות, תיאורי שירותים ועד ניהול מדיה חברתית מקצה לקצה. המטרה שלי היא לא רק לכתוב טקסטים יפים, אלא ליצור תוכן שמניע אנשים לפעולה ומשיג תוצאות עסקיות אמיתיות. הלקוחות שלי מגיעים ממגוון תחומים – מטפלים, אמנים, יועצים, מאמנים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים. כל אחד מהם יוצא עם תוכן שמשקף את האותנטיות שלו ומדבר ישירות אל הלב של קהל היעד שלו. כשאני מסתכלת קדימה, אני רואה עולם שבו תוכן אותנטי הופך להיות הנורמה, לא היוצא מן הכלל. אני מאמינה שהעתיד של התקשורת העסקית הוא בשקיפות, באותנטיות ובחיבור אמיתי, התחלתי את דרכי מהמקום של אהבת המילה הכתובה, והיום אני יודעת שהייעוד שלי הוא לעזור לאנשים ועסקים למצוא את הקול האותנטי שלהם בעולם רווי בתוכן.

שיטת CREATIVE STYLE שלי מוכיחה שבעולם של תחרות על תשומת הלב, הדרך להצליח היא לא במכירה קרה אלא בחיבור עמוק יותר. כי כשאתם מדברים וכותבים מהלב, אנשים מקשיבים. כי כמו שמאיה אנג’לו כתבה בצדק רב: “אנשים לא יזכרו מה אמרת, אנשים לא יזכרו מה עשית, אבל יזכרו איך גרמת להם להרגיש” אין נכון מזה בעייני המילים שלכם הופכות ממסר שיווקי למשהו הרבה יותר משמעותי, הן הופכות לחיבור אנושי ולמערכת יחסים של תן וקח שמבוססות על ערכים.
לפרטים נוספים על שירותי כתיבת התוכן שלי והשיטה הייחודית CREATIVE STYLE, אשמח שתצרו קשר ישירות.
הוספת תגובה