השף ישראל אהרוני וביתו תמרה נבחרו להוביל את קמפיין שבועות של מותג הפסטות האיטלקי 'ברילה', בישראל.
הקמפיין החגיגי יעלה השבוע וזאת לקראת חג השבועות, בתקציב הנאמד בכ 200 אלף ₪. אשר במסגרתו השפים אהרוני ישתפו את הקהל הרחב בסודות הבישול והמטבח שלהם, יחשפו את מגוון המוצרים של המותג ויכינו חמישה מתכונים בשילוב מוצרי המותג האיטלקי "ברילה" שישדרגו את שולחן חג השבועות ויהפכו אותו למושקע, חגיגי ובלתי נשכח.
הקמפיין יציג מגוון מתכונים לשבועות באווירה חגיגית עם מתכונים משודרגים, כמו: פסטה מפלדינה עם ירקות ירוקים ורוטב חמאה, לזניה, מאפה קפליני עשיר בגבינה, סלט פרפאלה ים תיכוני שירענן את מסיבת הטעמים, אורקייטה רוטב דלורית צלויה ועוד.
הוספת תגובה