עמוד הבית » טחינה גולמית בבקבוק לחיץ, דנונה מולטי

טחינה גולמית בבקבוק לחיץ, דנונה מולטי

טחינה גולמית, צילום: יח"צ
מוצרי מזון חדשים על המדף

טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ

טחינת אל ארז מרחיבה את הצעת הערך שלה בקטגוריית הטחינה הגולמית ומשיקה סדרת מוצרים חדשה – טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מלאה מעודנת, שתיהן בבקבוק לחיץ, המשדרג את חווית השימוש והופך אותו לפשוט, קל ונוח. כל האיכות המוכרת, במרקם עדין במיוחד, מוגשת כעת בבקבוק לחיץ המתאים לשימוש וצריכה בצורתו הגולמית וללא כל צורך בהכנה. הטחינה  עשויה מ- 100% שומשום מובחר, שעבר קלייה איטית וטחינה מיוחדת, המעניקים לה מרקם עדין וקטיפתי המתאימה לזילוף על סלטים, כריכים, אנטיפסטי, בשרים ועוד.

הטחינה הייחודית של אל ארז מופקת מזן השומשום האתיופי הטוב בעולם הנקרא "הומרה". הזרעים נבחרים בקפידה ועוברים תהליך המשלב את המסורת העתיקה והקידמה הטכנולוגית, תוך הקפדה יתרה על איכות המוצר. הטחינה  מעניקה מענה נוסף לאנשים המעוניינים לאכול טחינה גולמית כפי שהיא, בקלות ובנוחות, על ידי לחיצה על הבקבוק, וניתנת לשימוש בבית, בטיול, בעבודה ובכל מקום.

טחינה גולמית מעודנת מלאה בבקבוק לחיץ, צילום: יחצ

 

>>>האם הומור שובר כל מחסום ? 

טחינה ללא גלוטן. מכיל 300 גרם, בהשגחת רבנות העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסיינית המערכת: יתרונות של בקבוק לחיץ: נוחות שימוש – הבקבוק הלחיץ מאפשר מזיגה קלה ומדויקת של הטחינה ללא צורך בכף או כלי נוסף. שליטה על הכמות  ניתן ללחוץ בעדינות ולשלוט בדיוק על כמות הטחינה היוצאת, מה שמונע בזבוז. היגייני, פחות לכלוך – השימוש בבקבוק לחיץ מצמצם טפטופים ונזילות שעלולים ללכלך את השולחן או הכיור. איכות שמורה הסגירה ההרמטית של הבקבוק מונעת חדירת אוויר, ובכך שומרת על טריות הטחינה לאורך זמן.

דנונה מולטי במתיקות מעודנת בתוספת שיבולת שועל

דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק את דנונה מולטי בתוספת שיבולת שועל במתיקות מעודנת.
היוגורט פותח במיוחד לגיל השלישי ומתקבל באהדה והצלחה רבה בקרב הצרכנים. עם העלייה בגיל, הצרכים התזונתיים משתנים, ובמקביל שיעור החסרים התזונתיים עשוי לעלות. המוצר החדש בסדרה, כולל את הערכים התזונתיים שיש בדנונה מולטי: דל לקטוז, מכיל 12.1 גרם חלבון בגביע ובתוספת ויטמינים ומינרלים – ויטמין D, סידן, מגנזיום, אבץ וברזל ובנוסף מכיל גם שיבולת שועל הידועה בערכים התזונתיים הטובים שלה.

מולטי שיבולת שועל , צילום: סטודיו שטראוס

 

משקל: 200 גרם, כשרות: הרב רובין, אלרגנים: חלב

נסיינית המערכת: הדנונה בעל תזונתי גבוה הכוונה, שיבולת שועל עשירה בסיבים תזונתיים, חלבון, ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאות בגיל המבוגר הן בהיבט  בריאות העצמות שחיוניים לשמירה על צפיפות העצם ומניעת אוסטיאופורוזיס, בעיה נפוצה בגיל השלישי. בריאות מערכת העיכול הסיבים משיבולת השועל יחד עם הפרוביוטיקה ביוגורט מסייעים בוויסות מערכת העיכול ומניעת עצירות. בקרת סוכר, בריאות הלב ושובע לאורך זמן. טעים.