עמוד הבית » חנות האונליין של PULL & BEAR מגיעה לארץ

חנות האונליין של PULL & BEAR מגיעה לארץ

Pull and Bear SS20 new beginnings צילום יח"צ חו"ל
רשת האופנה הצעירה PULL & BEAR הספרדית, משיקה בימים אלה את חנות האון ליין בישראל. השקת האתר מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות המתמידה PULL & BEAR, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהן אינדיטקס פועלת.

אתר PULL & BEAR החדש יציע לרוכשים אונליין בישראל מגוון מלא של קולקציית הנשים והגברים  הזמינות ב-24 חנויות PULL & BEAR בישראל,  וקולקציית אביב-קיץ 2020 הראשונה מככבת כבר באתר. עוד באתר פריטי אופנה בלעדיים לחנות האונליין, המסומנים בתיוג "בלעדי באונליין".

האתר מונגש בשפה העברית, עם מחירים התואמים את מחיר הפריטים בחנויות ישראל.

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

באמצעות המודל המשולב , לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לבתיהם או לאסוף  מכל חנויות pull and bear בארץ.  זמני האספקה למשלוח 3-7 ימי  עסקים.

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

עלות המשלוח 30 ₪ . ברכישה מעל 169.90 ₪ – משלוח חינם.

משלוח לאיסוף בחנות – חינם.

החזרות ניתן לבצע ע"פ מדיניות ההחזרות בתנאי וכללי שימוש באתר, בכל חנויות PULL & BEAR בישראל בצירוף מסמך רכישה מודפס או אלקטרוני, או באמצעות שליח באמצעות הזמנה מקוונת באתר.

הלקוחות בישראל יוכלו להשתמש באותם ערוצי שירות הלקוחות הקיימים כיום: שירות לקוחות טלפוני, כתובת מייל ייעודית, וצ׳אט און ליין המיועד למענה לכל פנייה.

 האתר PULL & BEAR עוצב בכדי לספק חוויות קניות אונליין ידידותית למשתמש. הרעיון שעומד מאחוריו הוא להעניק ללקוחות את האפשרות לתקשר עם המותג באופן אינטואיטיבי תוך שיטוט בין המוצרים והקטגוריות השונות. האתר מוגדר כך שיתאים לקניות מכל מכשיר נייד ומכל הדפדפנים. לקוחות יכולים גם להשתמש בפלטפורמת המכירות החדשה ע״י שימוש באפליקציית

PULL & BEAR  (זמינה למשתמשי IOS ו-אנדרואיד).

אודות PULL & BEAR

רשת האופנה הספרדית שייכת לקבוצת אינדיטקס בעלת מותגי האופנה המובילים זארה, ברשקה, מאסימו דוטי, ועוד. PULL & BEAR נוסדה בשנת 1991 במיקוד בינלאומי של יצירת אופנה לצעירים המחוברים לסביבתם, הנמענים מסטריאוטיפים, שחיים ומעורבים בתוך קהילתם. לאנשים צעירים אלה, יוצרת את הטרנדים העדכניים ביותר ומשלבת אותם עם אופנת רחוב, עם אופנת תרבות המוסיקה והמועדונים, ומתרגמת אותם לאופנה שהיא נוחה, קלה ללבישה, תמיד במחיר הטוב ביותר.

האופנה מחוברת ללקוחותיה עם הטכנולוגיות העדכניות ביותר, רשתות חברתיות, תנועות חברתיות, אנשי האמנות והמוסיקה המובילים. חיבורים אלה משתקפים בעיצובי הקולקציה ובעיצוב החנויות.

הרשת  שייכת לקבוצת אינדיטקס בנוסף לרשתות האופנה ״זארה״, מאסימו דוטי, ברשקה, Stradivarius, Oysho, זארה הום ו-Uterqüe, שלכולם נוכחות מסחרית בשוק.