עמוד הבית » חלום של לילה: קלאסיקה במיטה – המצעים שיהפכו את חדר השינה למלון בוטיק

חלום של לילה: קלאסיקה במיטה – המצעים שיהפכו את חדר השינה למלון בוטיק

פופ אפ ינאי פרישר גוטמן צילום: מאיה אמדו
אם תהיתם איך להפוך את חדר השינה שלכם לחוויה של מלון בוטיק אירופאי, יש לנו בשורות טובות עבורכם. המעצב הנודע ינאי גוטמן פרישר משיק קולקציית מצעי פרמיום חדשה ומרהיבה, שמבטיחה להעניק לחדר השינה שלכם מראה רומנטי, מפואר ומפנק.

"Collection Home Guttman Fryszer Yanai" היא מימוש של חזון עיצובי מדויק: קלאסיקה במיטה. הקולקציה מציגה בד רך וקלאסי בדגם נקי, אירופאי ושיקי – פשוט מושלם. זוהי תוצאה של חיפוש ארוך אחר המצעים האולטימטיביים, שישלימו את החזון העיצובי של ינאי גוטמן פרישר. כששאלנו אותו על מקור ההשראה, חייך ואמר: "כמעצב פנים, תמיד הרגשתי שמשהו חסר במצעים עבור הלקוחות שלי. רציתי להביא את האווירה המיוחדת של מלונות פאר הביתה, לכל ימות השנה."

פופ אפ ינאי, צילום: דודי ששון

 

>>>דוסו שיק – השיק לא מצריך השלמות – כי השפע מתחיל בהבחנה ובהודיה על היש 

הדרך לקולקציה הייחודית הזו הייתה מרתקת. "התחלתי בהכנת דגמים ספציפיים ללקוחות שלי," מספר גוטמן פרישר. "כשראיתי כמה הם נחטפים, החלטתי לייצר אותם באופן נרחב יותר. זה הרגיש כמו להגשים חלום של ילד קטן – לא חשבתי על רווח, רק רציתי ליצור את המוצר הכי טוב ואיכותי שאפשר." הקולקציה החדשה מציעה מגוון דגמים, כולם מתאפיינים באותה אלגנטיות קלאסית ונקייה. כל סט כולל, באופן ייחודי, ארבע ציפיות לכריות במקום השתיים המקובלות. "זה חלק מהאג'נדה שלי," מחייך גוטמן פרישר. "ארבע כריות מעניקות מראה מפואר ויוקרתי יותר למיטה, ומשלימות את המראה האירופאי השיקי." "לקח לי שנה להגיע לבד המושלם שרציתי," הוא מוסיף. "השקעתי המון מחשבה בכל פרט – הבד הרך והקלאסי, התפירה המדויקת, הגימור המושלם. הרגשתי שאני חייב להביא את הסטנדרט הגבוה ביותר, כאילו אני מעצב עבור הלקוחות הפרטיים שלי."

לרגל ההשקה, נפתחה חנות פופ-אפ מיוחדת בקניון עזריאלי אילון, במסגרת יוזמת "עזריאלי אקדמי" של קבוצת עזריאלי. החנות פתוחה בין התאריכים 15-23.9, ומציעה הזדמנות נדירה לחוות מקרוב את האיכות והנראות יוצאת הדופן של הקולקציה הקלאסית והמעודנת הזו. "היום, אני משתמש בקולקציה הזו בפרויקטים שלי ובחדר השינה הפרטי שלי," מסכם גוטמן פרישר. "היא מתאימה לי כמו כפפה ליד ומקפיצה את העיצוב לרמה אחרת. אני שמח שעכשיו היא זמינה גם לקהל הרחב, כדי שכולם יוכלו ליהנות מהקלאסיקה המושלמת הזו במיטה שלהם."

ופ אפ ינאי פרישר גוטמן צילום: מאיה אמדו

 

אז אם גם אתם חולמים על חדר שינה ברמה של חמישה כוכבים, עם מגע אירופאי שיקי וקלאסי, זו ההזדמנות שלכם להגשים את החלום. קפצו לחנות הפופ-אפ, התרשמו מהקולקציה המרהיבה, ותנו לעצמכם מתנה של שינה מפנקת ואיכותית – כל לילה מחדש.