בשל המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו מאות אלפי משפחות ושבוע לפני חזרה ללימודים תתרום חברת האופנה רנואר פריטי לבוש בשווי כחמישה מיליון שקלים יחד עם לקוחותיה באמצעות עמותת "פתחון לב"
חברת האופנה רנואר מתגייסת בימים אלו למען הקהילה ועולה בקמפיין ייעודי בו תתרום לאנשים שבשל המצב ידם אינה משגת, באמצעות ארגון "פתחון לב" הפועל לשבירת מעגל העוני הבין דורי בישראל.
הרשת יוצאת במבצע בו היא תתרום פריט על כל קנייה בחנויות הרשת ובאתר המקוון, בין התאריכים 23.08-29.08 כשההערכה היא שייתרמו במהלך השבוע עשרות אלפי פריטים לתרומה.
הפרויקט יקודם בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל בהובלתם של הפרזנטורים: דניאל ליטמן, עדן פינס, גפן ברקאי, עומר נודלמן, ברק שמיר ויעל שלביה
לדברי *סרג דרעי מנכ"ל חברת רנואר*: " בימים בהם עננת אי ודאות מרחפת מעל אזרחי ישראל, אנו בחברת רנואר מרגישים שזה הזמן הנכון להירתם למען האחר וכחלק מהמהלך פנינו לארגון פתחון לב, שיעזור לנו להגיע לבתים הנכונים שצריכים סיוע בתקופה מורכבת שכזו. אנו שמחים שנפלה בחלקינו הזכות להעניק ומאחלים לכל בית ישראל בריאות וימים טובים יותר".
עם למעלה מ 200 סניפים בפריסה ארצית חברת רנואר יוצאת במהלך חסר תקדים בו תתרום במשך שבוע פריט לבוש על כל קנייה בסניפי הרשת ובאתר המקוון לארגון "פתחון לב".
הארגון פועל 22 שנה במטרה לסייע לכ- 160,000 נפשות בישראל מידי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום. הבגדים השמישים מועברים לנזקקים ובנוסף חלק מהפריטים נשלחים לביגודיות ברחבי הארץ שם נמכרים במחיר סמלי לכל מי שרוצה לרכוש יד שנייה ושם ההכנסות עוברות ישירות לרכישת סלי מזון לנזקקים.
לדברי *אלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב*: "דווקא בימים אלו, כשהמציאות לא פשוטה עבור עסקים וחברות, מחמם את הלב שרשת גדולה נרתמת למען הקהילה ולמען יחידים שבאמת זקוקים.
יוזמה ברוכה וחשובה שייהנו ממנה עשרות אלפי אנשים שמקבלים סיוע בפתחון לב".
הוספת תגובה