חמישי האחרון, פקדו בכירי חברת אלוני והצוות המקצועי, ביניהם: ענת פרץ דוידי – מנהלת השיווק, ענת אגסי – מנהלת תחום אדריכלים ושירלי שמאי – מנהלת תצוגות, את בית האח הגדול החדש, כדי לבדוק עם עליית התוכנית לאוויר, שכל מוצרי גמר הבניה שהחברה סיפקה בבלעדיות לעיצוב הבית הייחודי יושמו כהלכה, החל מאריחים, דרך חיפויי קירות וכלה בכלים סניטריים.
לאחר שבדקו שהכל יושם כשורה פינו רגע להרים כוסית במטבח הבית החדש לחיי השנה החדשה שבפתח וענת פרץ דוידי אמרה: "ההחלטה של חברת אלוני להיכנס לשיתוף פעולה עם פורמט הריאליטי הטלוויזיוני, 'האח הגדול', התבססה על האתגר האסטרטגי שמציבה לעצמה החברה, בו השמים הם הגבול התחתון.
אנו מובילים פרויקטים מורכבים ביותר, שכוללים לוחות זמנים מאתגרים, התאמה מורכבת של מוצרים שדורשים מערך שירות מיומן שיתמוך את התהליך. הבחירה באח הגדול אפשרה לנו להביא את היכולות הללו לידי ביטוי"
הוספת תגובה