MISSGUIDED היא רשת אופנה בינלאומית שקמה עדרך הרשתות החברתיות, משווקת ומוכרת בעיקר בחנויות אונליין בכ-150 מדינות בעולם.
המותג, צעיר, בועט, "גלאמי" ומלא בסטייל המציע קולקציות של בגדים, שמלות, אביזרי אופנה למיניהם, וכן מוצרי ביוטי איכותיים.
ייחודו והמובילות של מותג הוא בפעילותו הדיגיטלית ובקשר הבלתי אמצעי ברשתות החברתיות. המותג בנה פלטפורמה העוקבת אחרי משפיעניות ופשניסטיות מכל העולם, מנתח את הפוסטים שלהן ואת תגובות העוקבים לבגדים שהן לובשות, ומשם לקיחת השראה לעיצוב דגמים וקולקציות עדכניות, אופנתיות וטרנדיות.
המודל התפעולי של מותג עם זמן תגובה הינו שבועיים בלבד בין ניתוח הנתונים הדיגיטליים העולמיים ותרגומם לדגמים מדויקים ועדכניים במדפי המכירות, המעמיד את המותג בין המובילות .
מהיום גם הקהל בארץ שעוקב מרחוק אחרי אושיות האופנה הבינלאומיות, יוכל לרכוש קולקציות בהשראתם, עם הטרנדים, הצבעים וההדפסים .כמידי שבוע 1,000 פריטים חדשים מתווספים לקולקציות.
ומה עם המחירים? סופר אטרקטיביים ונגישים לכל כיס. מחירים כאלה מאפשרים לכל אחד ואחת לרכוש פרטי לבוש ואביזרי אופנה איכותיים ומהקולקציות הכי חמות ומעניינות בעולם.
ב-5 השנים האחרונות הרשת החלה לפתוח גם חנויות פיזיות ובישראל ניתן יהיה לרכוש את הקולקציות בשתי האפשרויות. לרכישה מהאתר www.missguided.co.il
המותג מיובא לישראל ע"י חברת סקאל הולדינגס, יו"ר חיים סקאל.
את הקמפיין בישראל נבחרה הפרזנטורית טיילור מלכוב, כוכבת אינסטגרם ומובילת דעת קהל.
הוספת תגובה