תחרות "מוצר השנה" נועדה להביע הוקרה לחברות אשר חרתו את היצירתיות והחדשנות על דגלן ואשר משקיעות משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים, וכן לסייע לצרכנים לזהות, לרכוש ולהתנסות במוצרים חדשים, שזכו להצלחה ולהעדפה בקרב צרכנים אחרים אשר בחנו אותם, התנסו בהם וכעת הם ממליצים עליהם לחבריהם.
בחירת המוצרים החדשניים הזוכים נעשית בכל מדינה על ידי הצרכנים עצמם, כאשר תהליך הבחירה מתבצע על פי מתודולוגיית מחקר איכותית ואחידה, המיושמת על ידי חברת המחקר הבינלאומית NIELSEN. חברות שמוצריהן השתתפו בתחרות יקבלו לידיהן את המחקר המקיף שערכה חברת NIELSEN בקטגוריית המוצר אליה ניגשו.
בין הקטגוריות שנסקרו וזכו השנה: ליברה בתחום ביטוח הרכב, בנק הפועלים – bitcard בתחום כרטיסי האשראי, שופרסל עם "המטבח הישראלי – חמם והגש" בתחום התבשילים הביתיים, ד"ר פישר עם הסדרה המקצועית לשיער PROFESSIONAL בתחום השיער ועוד.
פיליפ גלדר, נשיא מוצר השנה העולמי: " אין ספק שיש מקום ללוגו של מוצר השנה במדינת ישראל. יש בישראל שפע של אנשים כישרוניים ובעלי יכולת להמציא דברים חדשים, שהשאלה היא אם הם מוסיפים משהו ייחודי וחדש לקטגוריות שלנו ומביאים תועלת לצרכנים. זה כמובן המקום בו מוצר השנה גורם למוצרים מסוימים להתבלט, כיוון שהם ממוקדים בצרכן".
ישראל (איזי) מוקדי, הזכיין החדש של תחרות "מוצר השנה" בישראל: "בדומה למדינות אחרות בעולם, בחירת המוצרים החדשניים הזוכים נעשית בכל מדינה על ידי הצרכנים עצמם, כאשר תהליך הבחירה מתבצע על פי מתודולוגיית מחקר נוקשה, אחידה ומקיפה, המיושמת על ידי חברת המחקר הבינלאומית NIELSEN ומשקפת את העדפות הצרכנים.
המוצרים אשר נבחרו לזוכים על ידי הצרכנים בתחרות 'מוצר השנה' משקפים בצורה הנאמנה ביותר את אהדת קהל היעד, טיב המוצר המשובח וחדשנותו בשוק. למעשה, הצרכנים הם המומחים האמיתיים והיחידים שיכולים להעריך את מידת שביעות רצון הציבור מהמוצרים. כבר שנים שברחבי העולם התחרות מנבאת את הצלחתם של מוצרים לטווח הארוך, ואף ממנפת את הצלחתם בזכות הלוגו המוכר והתואר המכובד. כך, מהנתונים שהצטברו ברחבי העולם בשנים האחרונות עולה, כי נרשמו גידולים של עשרות אחוזים במכירות המוצרים הנבחרים בשנה שלאחר הזכייה".
הוספת תגובה