הקמפיין בכיכובה יעלה במהלך חודש אוקטובר, בהשקעה של 450 אלף ₪ ויכלול פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובנקדות המכירה. כל זאת במטרה לחשוף ולהשיק קטגוריית ספורט ופנאי, הכוללת חליפות מחטבות, המיועדות למבני גוף שונים. הקמפיין החדש יעלה במקביל לקמפיין הרחב, של המותג בכיכובה של אילנית לוי, הפרזנטורית של המותג.
הלן הוד התגלתה לראשונה כבת זוגתו של הזמר רגב הוד ונחשפה בעונה השישית של תוכנית הריאליטי המירוץ למליון. הלן אמא לשתי בנות אדל (8) ואמה (5), נחשבת לכוכבת רשת ובלוגרית עם K126 עוקבים באנסטגרם המעלה תכנים בנושאי לייף סטייל, ביוטי ואמהות כשהבולט מביניהם הוא שמירה על אורח חיים בריא באמצעות ספורט, כגון יוגה ופילאטיס.
לדברי הלן הוד: "אני שמחה לקחת חלק בקמפיין שתואם את הערכים והמסרים בהם אני מאמינה: עידוד מודעות לאורח חיים בריא וספורטיבי בקרב נשים".
לדברי יעקב גולברי המעצב הראשי של המותג GOLBARY: "בחרנו בהלן להוביל את הקמפיין משום שהיא מייצגת אורח חיים בריא, ספורטיבי, עם ערכי משפחה, זוגיות, אמהות והכי חשוב אהודה ואהובה על הציבור הישראלי".
הוספת תגובה