קצת על תמר, בת 35, עוסקת מזה כ-15 שנה בתחום הביטוח. בסיום שירותי הצבאי,חיפשתי עבודה, שבליבי הזיקה לתחום הפיננסי, אחרי החיפושים קיבלתי הצעת עבודה כפקידה בחברת ביטוח מוכרת ושם התחלתי את דרכי הנפלאה.
צברתי ניסיון בביטוחי חיים, בריאות ופרט ולאחר שנים בודדות עברתי לסוכנות הסדר גדולה מאוד ושם התקדמתי, רכשתי ידע וניסיון רב ב-4 שנים של עבודה. במהלך שנת 2016 נעשתה רפורמה בתחום הביטוח והוחלט על פיצול בין משווק פנסיוני (סוכן הביטוח) לבין כל מערך הגבייה/סליקה בביטוח, גמל ופנסיה.
בדיוק כאן גיליתי הזדמנות עסקית הקורצת לי לצאת לדרך באופן עצמאי ,להתקדם וכמובן לעסוק בתחום הגבייה/סליקה בביטוח ,התחום שבו התמקצעתי והתעניינתי במהלך השנים. וכך התגבשה ההחלטה. חברתי לאנשי מקצוע, רואי חשבון וסוכני ביטוח ויצאתי לדרך באופן עצמאי. דאגתי לתאום פגישות עם לקוחות והסברתי את כל מהלך העבודה שלי.
המסלול היה מורכב ומסורבל בתחילת הדרך, עם התנגדויות רבות וכל זה נבע מתוך חוסר הבנה וידיעה על הרפורמה החדשה, מה שהדגיש בזמנו שציבור המעסיקים עדיין לא הפנים את החוק החדש שמפריד בין ביטוח לגבייה וסליקה/תפעול.
לאורך כל הדרך למדתי להעביר את המסר שלי בצורה הנכונה וכך החלו לצרוך את שרותי התפעול / סליקה ממני, נחתמו חוזי עבודה ובמהירות רבה מפה לאוזן עם הרבה המלצות חמות, הגיעו אלי עוד לקוחות (בעלי עסקים).
כיום ניתן למצוא אצלי מעסיקים כגון: רשת מאפה נאמן, אולמי האחוזה, מסעדות רבות כגון מסעדת בין המטעים ברמת רחל, מסעדת נויה במרכז העיר, זכיינים של ביגה, זכיינים של גרג ועוד מעסיקים מתחומים שונים.
אז שאלנו את תמר מה תרומת העבודה שלה לכל מעסיק ?
"העבודה שלי מול המעסיקים בעצם חוסכת לכול מעסיק את כל ההתעסקות והבירוקרטיה בנושא ההפרשות של ביטוחי המנהלים, גמל ופנסיה מול חברות הביטוח וסוכני הביטוח.מה שחשוב הוא שמכירים אותי טוב מאוד בחברות הביטוח, לאורך השנים צברתי לי קשרים וזה מאוד מקל על הבירוקרטיה והעבודה המסורבלת".
ומה נדרש מהמעסיקים..?
"המעסיק בעצם רק מבצע את העברות התשלומים לחברות הביטוח על כל עובד.כל האחריות על הקשר עם סוכן הביטוח ועם רואי החשבון הם עלי במסגרת תפקידי והשרות שאני מספקת למעסיק".
תמר מספרת שהיא זאת שמאחדת את כל נושאי הביטוח תחתיה ואומרת: "כשיש קשר טוב בין החלקים שנותנים שירות אז מצליחים להיות יעילים ומועילים לכולם. בנוסף אציין גם, שבעקבות הקשר שנוצר ביני לבין סוכני הביטוח ורואי החשבון, התגלה צורך שלהם בשירותי משרד שגם את זה אנחנו מספקים להם, אנחנו מספקים להם את כל המעטפת"
בסופו של עניין אפשר להגיד שתמר היא החוט המקשר בין סוכן הביטוח, המעסיק, רואה החשבון והעובד.
לסיכום, תמר מספקת שירות מקצועי ומלא,תורמת רבות מניסיונה הרב ומלווה בנאמנות ובמקצועיות את הלקוחות שלה.אין ספק שבתחום הזה, ניסיון, נאמנות והכי חשוב מקצועיות הם החלק הכי חשוב בנושא הביטוחי.
הוספת תגובה