עמוד הבית » הכרזת בנק הפועלים הנותן חסות למשחקים האולימפים והפראלימפים

הכרזת בנק הפועלים הנותן חסות למשחקים האולימפים והפראלימפים

צילום: נעמה משיח כהן
אמש (21.03.22) הושק בבניין ועד האולימפי בתל אביב הכרזת הסכם החסות של בנק הפועלים למשחקים האולימפיים פריז 2024

בנק הפועלים הכריז אחר הצהריים על המשך ההסכם שנה שניה מתן חסות לוועד האולימפי למשחקים האולימפיים פריז 2024.

ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים פתח את מסיבת העיתונאים לדבריו: " ספורט הוא מראה, שמנסים לקדם התחרותיות מותרת וגורמת לריבוי מעשים טובים בספורט ולשבור כל חסמים ולהשיג הישגים כמו לינוי וארטיום כולנו רוצים להיות מקצוענים ולדבר מקצועית ולהתחבר לממד ערכי ונאיבי המוביל למדליה. בנק הפועלים מאפשר שליחות בערכים, התמדה ועבודה קשה שעוזרים לחברה טובה יותר".

צילום: נעמה משיח כהן

יעל ערד יו"ר הועד האולימפי הוסיפה: " יש כאן בחדר 6 מדליות אולימפיות והרכב אנושי יוצא דופן טובים בעולם בתחומם. ראובן אני מודה על האירוע אתם כארגון הינכם צרוף אנושי מדהים של מקצועיות ודבקים במטרה וזו מעלה. החגיגה היום היא הוכחה ליצור ערך של עבודה משותפת עם אחד הגופים הגדולים במדינה וזו ההוכחה שספורט ישראלי מודל לחיקוי ומצויינות בחברה. פריז מעבר לפינה עוד שנתיים וחצי נצעד בטקס ועם הפנים ללוס אנג'לס". לינוי אשרם הוסיפה: " תודה מכל הלב מה שעשיתם בשבילי ושמחה שאתם מחדשים וממשיכים את החסות מי יודע כמה חשוב לספורטאי שיש לו שקט כלכלי ותודה לברוריה שדאגת תמיד לספורטאים כמו הילדים שלך".

נכחו : ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים, דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים, יעל ארד יו"ר הוועד אולימפי, אלי בירנבאום יו"ר הוועד הפראלימפי, גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי והספורטאים: לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, אבישג סמברג, חנה קנייזבה מיננקו, יואב כהן, אנסטסיה גורבנקו, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין, דנייס לוקטב, גפן פרימו, איימרו עלמיה, יונתן קפיטולניק.

הוספת תגובה

הוספת תגובה