מצד אחד, את מקבלת את ההזדמנות לעבוד בעבודה יצירתית, אשר יכולה להוציא ממך את הכישרונות החבויים בך. מהצד השני, מדובר על עבודה אשר יכולה לספק לך הכנסה יפה לאורך זמן, אם תדעי לעבוד נכון. אין ספק כי מיתוג מדויק הוא אחד הכלים שיאפשרו לך להגיע למיקסום הרווחים שלך בטווח הארוך. במאמר הבא אנחנו נדבר בהרחבה על בחירה נכונה של לוגו ועל בחירה של שפה עיצובית לעסק. אז בלי הקדמות נוספות, בואי נכנס בעובי הקורה.
מה התפקיד של לוגו בעצם
אנחנו יודעים כי בני אדם מתקשרים לא רק בעזרת מילים. הדבר שמייחד אותנו, לעומת בעלי חיים, זו היכולת שלנו ליצור קשר ולהעביר מסרים במגוון רחב של דרכים. אנחנו יכולים להעביר מסר על ידי מחוות גוף לדוגמא או מחוות פנים. אנחנו יודעים כי שינוי של האינטונציה בשעה שאנחנו מדברים יכול גם כן להשפיע על האופן בו אנחנו נבין מסר כזה או אחר. כך גם בכל הנוגע לויזואליה. לצורך ההמחשה, אם תיכנסו לקליניקה מעוצבת בטוב טעם, עם רצפת פרקט וריח טוב הנישא באוויר, תרגישו כבר טוב יותר. תרגישו כי מותר לכם רגע להירגע וסביר להניח כי תבחרו להמשיך לטיפול נוסף בקליניקה ולו רק משום שהמקום עוצב כך שתרגישו בו בנוח. לעומת זאת, אם תיכנסו לדירה עמוסה לעייפה, מלאה בקופסאות, עם ריח של סיגריות נישא באוויר, יכול להיות כי תבחרו שלא ללכת דווקא למי שתבחר להעניק שם טיפולים קוסמטים או טיפול לציפורניים. פשוט מפני שהעיניים שלנו מעבירות למוח מידע בתוך מספר רגעים ותוך כמה רגעים כבר נקבל החלטה, האם לבחור בשירות או מוצר מסוים, כן או לא.
התפקיד של הלוגו הוא להצליח ולמשוך אלינו לקוחות חדשות בלי מילים. אנחנו רוצות דרך הלוגו לספר את הסיפור של העסק בצורה מדויקת וכך, לגרום לעוד ועוד לקוחות להחליט, בכמה רגעים, האם הם מעוניינים לקבל מאיתנו שירות מקצועי כן או לא.
מה אנחנו צריכים לקחת בחשבון לאורך הדרך
לוגו מקצועי לעסק ציפורניים צריך להעביר את המסר באופן חד וברור ולספר את הסיפור של העסק שלכן. לכן, אנחנו נרצה להתמקד בכמה משתנים שישפיעו על העיצוב של הלוגו באופן כזה או אחר:
- איך לבחור פלטת צבעים ללוגו: אם למשל אנחנו ננסה ליצור לוגו למשרד עורכי דין ולא לוגו לעסק ציפורניים, ככל הנראה נבחר בפלטת צבעים מונוכרומטיים. נלך לכיוונים של כחול כהה, סגול כהה, שחור ולבן. זאת כדי להדגיש אלמנטים כמו יוקרה ומקצועיות. לעומת זאת, עסק לציפורניים צריך לשדר צבעוניות, כיף גדול, יצירתיות וכן הלאה. כך שפלטת הצבעים שלנו במקרה הזה יכולה להיות מגוונת. אנחנו יכולות לבחור להשתמש בורוד למשל, צהוב בננה, כתום וכן הלאה. כל אלו צבעים המשדרים יצירתיות, ראש פתוח ועושים פשוט חשק ללקוחה לבוא ולבחור אצלנו צבע בקליניקה.
- נרצה לבחור במסר אותו נרצה להעביר דרך היצירה: מסר יכול להיות כל דבר. יכול להיות שהבידול העסקי שלך הוא מתן שירות אישי, יכול להיות שאת יצירתית וטובה בליצור עבודות יוצאות דופן וכן הלאה. את כל הדברים הללו נרצה להעביר דרך הלוגו. נעשה את זה באמצעות בחירה של הלוגו בו נשתמש, האופן בו נבחר לכנות את העסק, האם נבחר להשתמש בשם באנגלית או בעברית וכן הלאה. יש כאן מגרש משחקים עצום ומגוון ובאמת, יש כל כך הרבה דרכים להגיע לתוצאה מצויינת שבאמת תצליח למשוך אלייך לקוחות.
לוגו לעסק ציפורניים הוא לא משהו שהיינו ממליצים לך להכין לבד. כמו שאת יודעת כמה חשובה המקצועיות כאשר מדובר על עיצוב לציפורניים, כך גם כאן, חשוב לעבוד עם מי שיש להם את הניסיון והידע שיאפשרו לך להגיע לתוצאות אליהן את שואפת בהצלחה.
הוספת תגובה