עמוד הבית » "הזמן שלנו" – סרט מרגש וקולקציה מיוחדת מעוררים מודעות לסרטן השד

"הזמן שלנו" – סרט מרגש וקולקציה מיוחדת מעוררים מודעות לסרטן השד

סנה סוקול, צילום: שוקה כהן
אמש התקיימה בפלאנט איילון הפרימיירה המרגשת של הסרט "הזמן שלנו", דרמה רומנטית שכבשה את לב הקהל בסיפור אהבה מרגש ועוצמתי. האירוע המיוחד שילב בין אמנות קולנועית לבין מעורבות חברתית, כאשר במהלכו הושקה גם קולקציה ייחודית של מותג בגדי הספורט סטרונגפול, המוקדשת למאבק בסרטן השד.

הזמן שלנו" מספר את סיפורם של זוג אוהבים המתמודד עם אתגרים מורכבים. הסרט מתאר בעדינות ובכנות את המסע המשותף שלהם דרך מחלה קשה, תוך שהוא מציג את ההקרבה הנדרשת בין הצלחה מקצועית לחיים אישיים. הגיבורה, המוצגת כשפית מוכשרת, מייצגת את בריטניה בתחרות אוכל יוקרתית, כשברקע מתנהל מאבק אישי מול המחלה.

הסרט, המתואר כ"עדין, נוגע ללב, ענוג וכואב", מצליח לגעת בנימים הרגישים של הצופים. הוא מעלה לדיון נושאים כבדי משקל כמו אהבה, משפחה, והתמודדות עם מחלה, תוך שהוא מותיר רושם עמוק על הקהל. ביקורות ראשונות מציינות כי זהו "אחד מסיפורי האהבה הטובים שהיו בשנים האחרונות". במקביל להקרנת הבכורה, השיקה חברת סטרונגפול את "הקולקציה הוורודה" – קו בגדי ספורט מיוחד לכבוד חודש המודעות לסרטן השד. המהלך החברתי המרשים של החברה כולל התחייבות להעביר את כל הרווחים מהקולקציה לעמותת "אחת מתשע", הפועלת למען נשים המתמודדות עם סרטן השד.

מירן בוזגלו, צילום: שוקה כהן

>>>פני המחר של אלומה נתנאל 

צילום: שוקה כהן

 

צילום: שוקה כהן

 

האירוע המשולב משך אליו שורה של ידוענים ואנשי תקשורת, ביניהם: הלן הוד, מירן בוזגלו, חסי וירין מ"המירוץ למיליון", סנה סוקול, יובל מאור, רומי פרנקל, יעל ענבר, מיכל מושויוב וקרן אוזן מ"האח הגדול". נוכחותם הוסיפה נופך של זוהר לערב החשוב. שילוב הפרימיירה עם השקת הקולקציה מדגיש את הקשר ההדוק בין אמנות, אופנה ומעורבות חברתית. הוא מזכיר לנו את חשיבות המודעות לסרטן השד ואת הצורך בתמיכה במאבק נגד המחלה.