מי ששמשה במשך כשנתיים כפרזנטורית המותג, הייתה הדוגמנית רוסלנה רודינה, רעייתו לשעבר של אייל גולן, כיום בן זוגה של דניאל גרינברג.
הקמפיין בכיכובה של דניאל גרינברג יעלה בחודש אפריל 2019, בתקציב של כ 1 מיליון ₪, לרגל השקת הקולקציה החדשה לקיץ 2019. הקמפיין עם גרינברג יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין מקוון, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "אנו בטוחים שהבחירה בדניאל גרינברג תחשוף את רשת סקופ לקהל יעד נוספים. היא מוכשרת, ומשמשת דמות השראה להרבה משתמשות באינסטגרם. אנו רואים בה דמות אידיאלית ורלוונטית להעברת המסרים של המותג: טרנדי, עכשווי, צעיר ורענן. בנוסף, עצם חשיפתה והצלחתה בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש".
דניאל גרינברג, (25) פרצה לתודעה הציבורית מהראליטי הנצפה "האח הגדול", ולאחר מכן החלה לככב בתוכנית "גולסטאר". בנוסף, לצד קריירת דוגמנות והשתתפות בתכוניות ראליטי, גרינברג מטפחת זוגיות מתוקשרת עם הזמר המצליח אייל גולן מזה כחצי שנה.
הוספת תגובה