הקמפיין בכיכובה של דניאל גרינברג יעלה בתקציב של 1.5 מיליון ₪, במחצית חודש ספטמבר 2019, לרגל השקת הקולקציה החדשה, בקונספט: מסיבת רווקות.
הקמפיין יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין מקוון, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "הצעת הנישואים של אייל גולן לדניאל גרינברג יצרה קמפיין שייצור באז רחב סביב הקונספט "מסיבת רווקות" ובאווירת חתונה. לדבריו: "דניאל גרינברג הצליחה בעונה אחת לחשוף את רשת סקופ לקהל צעיר ועדכני החשוף לרשתות החברתיות. היא מוכשרת, ומשמשת דמות השראה להרבה משתמשות באינסטגרם.".
דניאל גרינברג, (25) פרצה לתודעה הציבורית מהראליטי הנצפה "האח הגדול", ולאחר מכן החלה לככב בתוכנית "גולסטאר". בנוסף, לצד קריירת דוגמנות והשתתפות בתכוניות ראליטי,
גרינברג החלה ללמוד לימודי משחק ומטפחת זוגיות מתוקשרת עם הזמר המצליח אייל גולן מזה כחצי שנה.
לפני כשבוע אייל גולן הציעה לגרינברג נישואים בחופשה רומנטית בקפריסין.
הוספת תגובה