הקמפיין הראשון בכיכובה של דניאל גרינברג יעלה במרץ הקרוב, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ, בתקציב של 1.5 מיליון ₪. קמפיין יצולם בקונספט: החתונה המדוברת והוא יכלול בין היתר: שלטי חוצות, דיגיטל, מודעות בעיתונים ובמגזינים, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "הרעש סביב החתונה של דניאל גרינברג ואייל גולן יצרה עבורנו השראה".
דניאל גרינברג, (25) פרצה לתודעה הציבורית מהראליטי הנצפה "האח הגדול", ולאחר מכן החלה לככב בתוכנית "גולסטאר".בנוסף, לצד קריירת דוגמנות והשתתפות בתכוניות ראליטי, גרינברג החלה ללמוד לימודי משחק ומטפחת זוגיות מתוקשרת עם הזמר המצליח אייל גולן מזה כחצי שנה.
רשת נעלי סקופ מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום הרשת מונה 75 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות
המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ500 עובדים.
הוספת תגובה