עמוד הבית » דיור, פראדה, ג'וצי, ושנאל בגלריית סטייל בסטימצקי

דיור, פראדה, ג'וצי, ושנאל בגלריית סטייל בסטימצקי

Harry Benson. The Beatles צילום: באדיבות סטימצקי
הבוקר הושק חנות הקונספט של רשת סטימצקי בחלל פתוח בקניון עזראלי רמת אביב, ספרי אומנות בלעדיים ויוקרתיים בתחומי הלייף סטייל, אופנה ועיצוב של מותגים בינלאומיים.

ספרי  עיצוב, אופנה ואמנות היו מאז ומתמיד אובייקט אסתטי מושלם המכוון על טעם תרבותי משובח. לא סתם טבעו למושג  Coffee table books , בעוד שהצרפתים מכנים אותם  Beaux-livres (ספר מתנה מהודר) . כי מעבר להשראה ורפרנסים ספרים אלו נועדו להיות מוצגים לראווה בכל חלל ולשמש נושא לשיחת סלון. בעוד שספריות ומדפי ספרים מלאים ברומנים שנקראו למחצה או שייקרא-אולי-יום אחד, ספרים אלו מבטאים אמירה אישית ונוכחות.

Mick Rock. The Rise of David Bowie. 1972–1973 צילום: באדיבות סטימצקי

 

Harry Benson. Paul צילום: באדיבות סטימצקי
חנות אמנות סטימצקי צילום: שוקה-כהן

בין אם מדובר באוסף תצלומי הרחוב הראשון של ביל קנינגהם ,הספר של Taschen לצלם פיטר היל ועבודותיו ביבשת אמריקה ואפריקה, או הכרוניקה החזותית המובהקת של אסולין על כהונתו של וירג'יל אבלה המנוח בלואי ויטון ועד מהדורות אספנות מיוחדות כמו של מארוול וספרי קומיקס, כל אלו ועוד אוצרות אומנותיים נדירים ומהדורות מוגבלות. ספרי היוקרה הגדולים הכריכה עבה, ההדפסה והנייר איכותיים. חווית המשתמש נעימה ומרתקת. בנוסף,  תוכלו לראות ולחוש בחנות המעוצבת כגלריית בוטיק קלאסית ויוקרתית.