האירוע נערך במועצה לישראל יפה, בנוכחות: אלי שגיב – מנכ"ל לוריאל ישראל, דניאלה פרוסקי שיאון – סמנכ"לית תקשורת וקיימות ודוברת החברה, אילן נקש – מנהל חטיבת לוריאל פריז וגלי לב – מנהל שיווק תחום טיפוח הפנים.
לצד תוכנית הקיימות החדשה השיקה החברה מותג טיפוח אורגני חדש: גרנייה Bio – המבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע. המותג בעל תו תקן אורגני בהתאם לתקנות קוסמוס EcocertGreenlife.
אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, פתח את האירוע ואמר: "התוכנית החדשה מאיצה את המהפך שלוריאל מבצעת במודל העסקי שלה, כך שיכבד את גבולות כדור הארץ ומחזקת את מחויבותה לקיימות ולהכללה חברתית. לדבריו: "מהפיכת הקיימות של לוריאל נכנסת לעידן חדש.
החברה מאיצה משמעותית את המאמצים שלה, כדי שכולנו נוכל לחיות בעולם טוב יותר.
אנו עושים זאת דרך הפעילות העסקית ובתרומתנו לחברה בכלל. עם תכנית "לוריאל למען העתיד" אנו מתחילים מסע חדש בן עשור, שבו אנו לוקחים על עצמנו מחויבויות שאפתניות שנקבעו על ידי מדענים, כולל בישראל".
אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל אמר: "כצעד ראשון בישראל, וכחלק ממימוש האסטרטגיה הגלובלית, משיקה לוריאל ישראל מותג חדש המסמל ערכים סביבתיים וחברתיים: גרנייה Bio – מותג טיפוח פנים אורגני, המבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע, המבוסס על פורמולות טבעוניות שאינן מכילות רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי. בעל תו תקן אורגני, אריזות המיוצרות מחומרים ממוחזרים וניתנות למחזור והרכיבים גודלו באופן אורגני ותחת תקני סחר הוגן. "
דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל אמרה: "בין הצעדים שיינקטו בישראל במסגרת תכנית הקיימות "לוריאל למען העתיד": הפחתה משמעותית של צריכת מים, אנרגיה וטיפול בפסולת – בתהליכי הייצור והשינוע הלוגיסטי, הפחתת פלסטיק בתהליכי אריזת המוצרים
ללקוחות, עבודה עם ספקים אסטרטגיים ליישום יעדי קיימות בעבודתם, קידום מטרות חברתיות וסביבתיות באמצעות מותגי החברה ועוד".
הוספת תגובה