תוצרת חקלאית ממותגת מבססת יותר ויותר את מעמדה ברשתות המזון. פירות וירקות נושאים שמות המספרים לרוב מי גידל את התוצרת החקלאית ומהיכן היא מגיעה. למהלך זה מצטרפת כעת "חקלאי גרנות", עם מיתוג של הפרי הנחשק ביותר שכבר זכה למעמד של כבוד במטבח הישראלי – האבוקדו. מהיום, תחל חברת "חקלאי גרנות", המשווקת תוצרת חקלאית טרייה של פירות וירקות לרשתות המזון, לשווק גם אבוקדו ממותג תחת השם "אבוקדו גרנות".
האבוקדו של גרנות מגודל על ידי החקלאים הישראלים החברים בגרנות, ומגיע מהמטעים הפרוסים לכל אורך השפלה התיכונה, מקיבוץ נחשונים ועד קיבוץ נחשולים. אבוקדו גרנות ישווק באריזת רשת של 2 קילו, עם חבק ממותג עם תמונות מתחלפות של החקלאים המגדלים.
"חקלאי גרנות" נמצאת בבעלות "גרנות", הארגון הכלכלי הגדול ביותר מבין הארגונים של הקיבוצים, בבעלותם של 43 קיבוצים ומושבים שיתופיים, והוא כולל גם את חטיבת "אבוקדו גרנות", הכוללת שטחי גידול, מטעים ובית אריזה מרכזי לשיווק והפצת אבוקדו.
מערך ההפצה של התוצרת החקלאית יפעל ממרכז האריזה של האבוקדו וההדרים בגרנות, כשההפצה לשווקים ולרשתות השיווק ברחבי הארץ תבוצע על ידי התנועה עמק חפר (שבבעלות גרנות). לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, "אנו מבקשים לשפר את החוויה של הצרכן עם האבוקדו. נדאג לכך ששם המותג שלנו יהווה הבטחה לאיכות התוצרת, טריות הפרי וטעם משובח".
הוספת תגובה