בקבוק שוקו לפורים
מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מחזירה לכבוד פורים את בקבוקי השוקו המחופשים. הבקבוקים מגיעים בשלושה עיצובים צבעוניים וייחודיים, ומיועדים לשדרג את משלוחי המנות בחג עם מגע חגיגי ונוסטלגי. העיצובים הססגוניים של בקבוקי השוקו מציעים פתרון יצירתי ואיכותי למשלוחי מנות, ומוסיפים להם מראה מרענן ושמח שמתאים לאווירת החג. הבקבוקים מתאימים במיוחד למי שמחפש להפתיע ולרגש, עם מוצר מוכר ואהוב שמעניק חוויית חג מיוחדת.חג הפורים, שמזוהה עם משלוחי מנות בין חברים ומשפחות, הוא הזדמנות לשדרג את המנהג עם מגע ייחודי. לפי נתונים, כ-58% מבתי האב בישראל שולחים לפחות משלוח מנות אחד, ובחברה הדתית-חרדית המספרים אף גבוהים יותר.
משקל: בקבוק אישי 250 מ"ל, כשרות:בד"צ מהדרין – הרב רובין, אלרגנים:חלב
נסיינית המערכת: שילוב נוסטלגיה עם החג, הבקבוק בעיצוב צבעוני וייחודי המוסיף אווירת חג, פתרון קסום כחלק מהכנת משלוחי מנות לצד מוצר אהוב ומוכר.
פסולות בהשראת קליה איטליה
קפסולות קפה עלית של שטראוס מרחיבה את מגוון הקפסולות עם שני טעמים חדשים. קפסולות חדשות שפותחו באמצעות טכנולוגיות מתקדמות מציעות חוויות טעם מגוונות המותאמות במיוחד לחך הישראלי: קפסולות מילאנו בדרגת חוזק 05 וקפסולות רומא בעוצמה 08, שתיהן מבוססות על פולים טחונים בקלייה בסגנון איטלקי מסורתי.
קפסולות מילאנו בדרגת חוזק 05 מציעות חוויית קפה מעודנת עם נגיעות פירותיות ומתיקות עדינה, המתאימה במיוחד להכנת אספרסו וקפוצ'ינו, מספקות ארומה מאוזנת וטעם עדין. קפסולות רומא, בדרגת חוזק 08, מציעות פרופיל טעמים עשיר יותר עם נוכחות מרירה מודגשת לצד חמיצות עדינה, היוצרים יחד הרמוניה טעמים מושלמת באספרסו ובקפוצ'ינו. כמותג הקפסולות המוביל ברשתות השיווק בישראל, קפה עלית מקפידה על שימוש בפולי קפה איכותיים ממיטב אזורי הגידול בעולם, כולל ברזיל, קולומביה, טנזניה וגואטמלה. הקפסולות החדשות, כמו כל מוצרי החברה, מותאמות במיוחד לטעם הישראלי ומגיעות באריזות של 10 יחידות.

נסיינית המערכת: קפסולות קפה בסגנון איטלקי קול!, מילאנו (חוזק 05) טעם מאוזן עם נגיעות ארומטי ומתיקות עדינה מתאים למי שמעדיף קפה עדין יותר, במיוחד לקפוצ'ינו. רומא (חוזק 08) מציעה חוויה עשירה יותר לצד מרירות מאוזנת וחמיצות עדינה מתאימה יותר למי שאוהב קפה חזק ובולט. הקלייה בסגנון האיטלקי המסורתי מבטיחה עומק טעמים אמיתי. בחירה טובה למי שמחפש חוויית קפה איכותית בבית.אידיאלי בעיני.
"דנונה, בא מאהבה"
דנונה, מותג היוגורט המוביל בישראל, יצא במהלך תקשורתי המחבר בין הפן הפונקציונלי והאמוציונלי של הקטגוריה, ומבטא את ה-Caring שבהענקת יוגורט לאהובים.ות שלנו ולעצמנו. לצד קמפיין תקשורתי, המהלך יכלול גם מהדורה של מוצרי דנונה עם מכסים בהקדשה אישית, בה כל אחד.ת יוכלו למצוא את ההקדשה לאהובים.ות שלהם.ן. למשל: "לאמא", "לאבא", "לסבתא", "לסבא", "לחיים שלי", "בשבילך", "לעצמי" ועוד. המסר המלווה את המהלך, "בא מאהבה", מדגיש שהיוגורט אינו רק מוצר מזון, אלא בחירה מודעת שמגלמת בתוכה רצון לדאוג ולעשות טוב לא.נשים הקרובים אלינו ולעצמנו.
נסיינית המערכת: אוכל לומר שזה בהחלט מרגש ומחמם את הלב לצד מוצר חשוב לבריאותנו. אהבתי.
הוספת תגובה