לרגל יום האישה הבינלאומי, החל בחודש מרץ, יזמו חברת מי עדן וסופר-פארם מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם הכיתוב "המלחמה שאחרי המלחמה". היוזמה הנה במטרה להעלות את המודעות לאותם נפגעים ונפגעות שחוו פגיעות מיניות בשביעי באוקטובר וכן למי שנפגעו מינית לפני המלחמה וחוו חשיפה חוזרת לטראומה עם התגברות העדויות מיום הטבח - 'הפגיעות השקטות'
החל מיום ה' 29.2.24 ועד גמר המלאי תימכר בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים של מי עדן, במחיר של 5 שקלים לבקבוק, כאשר כל ההכנסות יועברו במלואן למרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי פגיעה מינית.
באיגוד לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית מדווחים כי החל מהשביעי באוקטובר ובשלושת החודשים אחריהם התקבלו במרכזי הסיוע 12,664 פניות אודות פגיעות מיניות שאירעו ביום הטבח. באוקטובר לבדו מדובר בעלייה של 62% בפניות לעומת השנה הקודמת.
הוספת תגובה