האירוע נערך בסניף הרשת ברחוב הארבעה בת"א, שם נחשף לראשונה המסע של דנה פרידר והשף הראשי אילן פנחס, אשר יצאו למצוא בארגנטינה את ההמבורגרים הטובים ביותר.
הקמפיין המדובר הינו חלק ממסע פרסום מתמשך של 3 שנים, כשבכל שנה יוצאת דנה פרידר למקומות שונים בעולם – דוגמת ערים מרכזיות באירופה, ניו יורק וכאמור ארגנטינה- פוגשת שפים נבחרים מקומיים, ומביאה את ההמבורגרים הנבחרים מאותם יעדים אל מסעדות הרשת בארץ.
האירוע כלל מינגלינג, הקרנת שלושת פרקי סדרת הרשת, וטעימות של שלושת ההמבורגרים מארגנטינה, שיושקו ברשת מיד לאחר החגים.
יעל הר אבן המשנה למנכ"לית קבוצת BBB פתחה את האירוע ואמרה: "עם יד על הלב ועם כל הצניעות אני לא מכירה רשתות ישראליות אחרות מתחום המזון שמשקיעות כל כך הרבה בפרסום, שנה אחרי שנה, בפלטפורמות כה רבות, ובתקציבים עתירי השקעה. אנחנו מכירים בערך הפרסום, יודעים שהוא תורם לנו ולזכיינים ומאמינים במהלכים שלנו." בדבריה הודתה יעל לשותפים לדרך על האמונה, שיתוף הפעולה, העזרה והייעוץ.
הוספת תגובה