המותג הבירה קורונה מבית AB InBev, המופץ בישראל על ידי כרמל קורפ, מסמן אבן דרך בשוק המקומי ומשיק לראשונה קורונה מהחבית, מהלך פורץ דרך המהווה אחת ההתפתחויות המשמעותיות ביותר של המותג בישראל בשלושת העשורים האחרונים. עד היום קורונה הייתה מזוהה באופן בלעדי עם הבקבוק האייקוני שלה. כעת, לראשונה, היא מציעה לצרכנים דרך חדשה ליהנות מהבירה שהם אוהבים במזיגה ישירה מהחבית, היישר לכוס ייחודית המלווה בפלח לימון, דבר שמבליט את הטעם הייחודי והטרי של בירה קורונה.

מהלך זה מעצים את חוויית הצריכה של קורונה בישראל, תוך שהוא מעניק לברים ולמסעדות אפשרות להגיש את הבירה בתצורה חדשה, שתואמת את הסטנדרטים הגבוהים של חוויית בילוי פרימיום. ישראל היא אחת מהמדינות הראשונות בעולם שנבחרו להשקה זו, לצד שווקים מובילים כמו בריטניה, צרפת, איחוד האמירויות והמדינות הנורדיות. קורונה תמיד הייתה שם נרדף לאיכות, רעננות ואווירת חופש. ההשקה החדשה מחזקת את נוכחות המותג בדיוק בסביבות שאליהן הוא מתחבר באופן טבעי,חופי הים ומרחבי טבע פתוחים. השקת קורונה מהחבית גם נותנת מענה לרגולציה בחופים, שם השימוש בבקבוקי זכוכית מוגבל. כעת, הצרכנים יוכלו ליהנות מקורונה בחוויית מזיגה ישירה מהחבית, בדיוק במקומות שמייצגים את ערכי המותג – חופש, טבע ורגעים של רוגע עם חברים.

רן אסא, מנהל אגף שיווק כרמל קורפ: "השקת קורונה מהחבית בישראל היא מהלך אסטרטגי שמרחיב את היצע המותג ומעצים את הטעם הייחודי של הבירה ומנגיש לצרכנים חוויית שתייה פרימיום חדשה – הפעם מהחבית. אנו גאים להיות בין המדינות הראשונות בעולם שמשיקות את קורונה מהחבית, ומאמינים שהמהלך יחזק עוד יותר את נוכחות המותג בברים, במסעדות ובחופי הים בישראל". הצעד החדשני צפוי להעניק חוויה שונה ומרעננת למעריצי המותג, תוך מתן אפשרות להגשה טרייה וישירה מהחבית המאפשרת חווית טעימה טרייה יותר.

הוספת תגובה