באירוע נחשפו מגוון מוצרים חדשניים שמביאים בשורה לשוק, עם דגש על חוויית משתמש מתקדמת ושימושיות יומיומית. המוצרים החדשים, המיועדים הן לקהל הפרטי והן למשתמשים מקצועיים, כוללים פתרונות בתחומי הטיפוח האישי, עיצוב השיער ואפילו היגיינת הפה, לצד מוצרים המשלבים טכנולוגיה חכמה עם עולמות הלייף סטייל. בין המותגים ניתן למצוא את: Beyerdynamic, Laifen, Reolink, ShiftCam, SwissDigital Design ו-Pantheone Audio, הנוגעים במגוון תחומים ובעלי מוניטין בינלאומי.
עולם הסאונד: איכות בלתי מתפשרת
ענקית האודיו Beyerdynamic, הפועלת מאז 1924, מביאה את הטכנולוגיה המתקדמת שלה לישראל. מוצרי החברה, המופצים ביותר מ-100 מדינות, כוללים אוזניות גיימינג, מיקרופונים מקצועיים ואוזניות ליוצרי תוכן. בזכות איכות סאונד מעולה וחדשנות טכנולוגית, המותג מבטיח חוויה אקוסטית ייחודית. לצד Beyerdynamic, מותג ShiftCam מתמקד בהפיכת הצילום הסלולרי למקצועי ונוח עם פתרונות כמו עדשות ייחודיות, פילטרים ומוטות צילום מודולריים. החברה זכתה בפרסים יוקרתיים כגון CES ו-RedDot.
תחום הטיפוח: טכנולוגיה מתקדמת ליומיום
מותג הטיפוח Laifen מציע טכנולוגיות פורצות דרך, כולל מייבשי שיער מהירים עם הגנה חכמה ומברשות שיניים חשמליות חכמות המתממשקות לאפליקציה לשליטה מלאה בהתאמה אישית.
אבטחה ביתית: חדשנות ונגישות
מותג Reolink מביא פתרונות אבטחה מתקדמים לבית ולעסק, עם מגוון מצלמות אבטחה חוטיות, אלחוטיות, פעמוני דלת חכמים ועוד. החברה משלבת טכנולוגיה מתקדמת במחירים נגישים, תוך מתן דגש על איכות ויעילות.
אופנה טכנולוגית: פרקטיות עם סטייל
מותג היוקרה SwissDigital Design מתמקד בעיצוב תיקים חכמים לנוסעים ומשתמשים יומיומיים. התיקים כוללים טכנולוגיות מתקדמות כמו חיבורי USB מובנים, תאים נגד גניבה ומערכת Add A Bag. כל אלו משולבים בעיצוב אלגנטי המתאים לאורח חיים דיגיטלי מודרני.
רמקולים שהם יצירות אמנות
Pantheone Audio, שהוקם באוסטרליה, מתמחה ברמקולים יוקרתיים חכמים המשלבים בין איכות סאונד יוצאת דופן לעיצוב פיסולי מוקפד. הרמקול היוקרתי Pantheone I, שזכה בפרסי RedDot ו-Archiproducts, והרמקול הנייד Obsidian ישווקו בישראל בקרוב, ומבטיחים לחולל מהפכה בעולמות האודיו והעיצוב.
ביקונקט ממשיכה להוביל את שוק הטכנולוגיה המקומי, תוך התחדשות בלתי פוסקת והתאמה לדרישות הצרכנים. המותגים החדשים מצטרפים למגוון הרחב שכבר משווק בישראל ומחזקים את מחויבותה של ביקונקט למצוינות, חדשנות ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.ההשקה התקיימה באווירה אלגנטית ומוקפדת, והמשתתפים זכו להצצה ראשונה למותגים ולמוצרים שצפויים לעצב מחדש את חוויית הטיפוח בשנת 2025.
הוספת תגובה