עמוד הבית » בושם גברי חדש מבית טיטניום, שקית מילוי "כיף"

בושם גברי חדש מבית טיטניום, שקית מילוי "כיף"

מחיר: 199.90 ₪ , לתכולת: 100 מ"ל .צילום: טל אזולאי
מוצרי טיפוח חדשים על המדף

אליבי, בושם גברי חדש מבית טיטניום

הבושם מציג טאץ' חדש בשילוב הקלאסי של אמבר ועצים עם ניחוח חם, מתובל ומרגיע, העוטף את הגוף ויוצר נוכחות גברית חושנית ומסתורית. Alibi יוצר ניחוח מורכב מסתורי ואפל של יערות עד אקזוטיים, מתובל בתבלינים של חושניות עמוקה וגברית.

פרמידת הבושם היא יצירה חמה, חלקה, מלאה וחושנית. המרכיבים יוצרים ריח מרוכז ויוקרתי, מעורר תחושות של עוצמה ומצב רוח עירני. מגע עדין של תבלינים מזרח תיכוניים חריפים משתלבים עם ניחוח פרחים מרגיע ויוצרים את המסתוריות והבסיס החמים.  אליבי הוא בושם לגברים שמחפשים ניחוח גברי מובהק, לא מובן מאליו לסביבה ובעיקר מעורר סקרנות.  בהתזה ראשונה נוצר פרץ ראשון של תבלינים משולבים ברעננות הדרים. לאחר דקות מגיעה תחושת הרוגע של הלבנדר והחמימות של תבלין הציפורן. הבושם מתקבע על הגוף עם הבסיס חושני והעמוק של אמבר משולב בתווי עצים חושניים.

 פירמידת הבושם:

תווים עליונים: קטורת, אגוז מוסקט, מנדרינה וברגמוט מעניקים פרץ רעננות הדרים מתובלת.

תווים אמצעים: לוונדר, ציפורן, עץ מחט קפריסאי יוצרים עומק ארומתרפי מרגיע.

תווים בסיסים: וטיבר, אמבר ותווים עציים יוצרים בסיס עמוק וחושני העוטף את תווי העץ הירוקים ומקבע את הניחוח היוקרתי על העור.

מחיר: 199.90  ₪, תכולה: 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

נסיין המערכת: טיטניום גאה להשיק את אמבר יערות אקזוטים הבושם גברי חדש שמבטא את רוחו החייתית של הטבע, ארוז בבקבוק חושני ומעורר תשוקה. הבקבוק עשוי מזכוכית כחולה עמוקה, בגוון של שמיים לילה סהרוריים. צורתו הגלית והחלקה מדגישה את המשיכה החושנית של הבושם. הפקק העגול והמורם מזכיר את עקומות גוף האישה, מרמז על החוויה הארוטית שמובטחת למי שיתפתה לניחוח המופלא. התערובת המשכרת הזו מובילה לליבה חושנית של עצי קטורת שמעוררת את החושים. אמבר הוא ביטוי אמיתי לגבריות טבעית ופראית.

>>>שינויים בעור בעקבות החורף ובעקבות שינוי מזג האוויר

שקית מילוי 1 ליטר של תחליב רחצה

התחליבים מועשרים בלחות ומגיעים בשני הניחוחות המובילים מתחליבי הרחצה של כיף: תחליב רחצה חלב ודבש, תחליב רחצה אוקינוס (טבעוני). המותג "כיף" ממשיך לספק מענה למגמת הקיימות והשמירה על איכות הסביבה, ומשיק כעת שקית מילוי ידידותית לסביבה, 1 ליטר, של תחליב רחצה.

השקה זו , מצטרפת להשקות של שקיות מילוי לסבוני ידיים שהושקה לפני כשנה, ותחליבי רחצה באריזה משפחתית, בתכולה חדשה של 1.4 ליטר, בגודל כפול מהמוצר המקורי, ובתוספת משאבה לשימוש נוח במיוחד, שהושקה לפני כמה חודשים קידום מגמת הקיימות והשמירה על איכות הסביבה בה דוגל המותג, מאפשרות מילוי חוזר של הבקבוקיםבנוסף, המוצר מיוצר באריזות ידידותיות לסביבה כאשר 50% מהבקבוק מיוצר מפלסטיק ממוחזר, המצמצם את כמות הפלסטיק, לטובת שמירה על איכות הסביבה.

כיף שקיות מילוי תחליב רחצה מחיר 15 שח צילום: טל אזולאי

 

ללא פראבנים וסיליקונים, ולא נוסה על בעלי חיים.

שקית מילוי תחליב רחצה חלב ודבש או אוקיינוס : 15 ₪, לתכולת: 1 ליטרניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג כיף  אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים. **מתבסס על מחירים עפ"י סטורנקסט מיום 7.5.24 https://smartqv.storenext.co.il/QvAJAXZfc/opendoc.htm?document=Production_1.qvw).

נסיינית המערכת: המוצר לא רק מספק חוויית רחצה בלתי נשכחת, אלא גם מאפשר לכם לחסוך כסף רב ולשמור על איכות הסביבה.השקית הגדולה והחסכונית מכילה כמות נדיבה של תחליב רחצה איכותי, שיספיק למשפחתכם לזמן רב. אך היתרון האמיתי הוא שהשקית ניתנת למילוי חוזר! כשהשקית מתרוקנת, אין צורך לזרוק אותה – פשוט מילאו אותה מחדש מבקבוק רגיל במחיר זול יותר. בחירה בשקית הממולאת מחדש תחסוך לכם לא מעט כסף לאורך זמן. בנוסף, המוצר חוסך פסולת רבה של בקבוקי פלסטיק חד-פעמיים, מה שתורם לשמירה על כדור הארץ היפה שלנו ומקדם אורח חיים בר-קיימא. תחליב הרחצה עצמו הוא פינוק טהור לגוף ולחושים. עם ניחוחות טריים של דבש ואוקיינוס, הוא יפנק את עורכם בחוויה רכה ומזינה.

תגובה

הוספת תגובה

  • לא הבנתי את הנסינית שלכם.
    א. החיסכון לא גדול (כחצי שקל לאריזה גדולה), וזה בהנחה שלא מוצאים את הבקבוק הרגיל ב-10 שקלים ואז מפסידים כ-70 אגורות לבקבוק.
    ב. "אך היתרון האמיתי הוא שהשקית ניתנת למילוי חוזר! כשהשקית מתרוקנת, אין צורך לזרוק אותה – פשוט מילאו אותה מחדש מבקבוק רגיל במחיר זול יותר" – אם ממלאים במקבוק רגיל, בעצם אין פה חיסכון של פסולת, והנסינית מודה גם שבקבוק רגיל זול יותר.