עמוד הבית » אסקפיזם כמזור – "הוטל וונדרלנד"מציע בריחה אמנותית מאתגרי המציאות

אסקפיזם כמזור – "הוטל וונדרלנד"מציע בריחה אמנותית מאתגרי המציאות

פוסטר התערוכה אימפריאל ,צילום: יחצ
תערוכת האמנות במלון אימפריאל בתל אביב "הוטל וונדרלנד", מציג יצירות אקספרסיוניסטיות מרהיבות בתוך 37 חדרי המלון המעוצבים במיוחד לתערוכה זו. האמנים השתלטו על החדרים וִייצרו ציורים, פסלים ועבודות וידאו שמשקפות את הרוח האקספרסיוניסטית הסוערת והלא-קונבנציונלית בתקופה מאתגרת זו.

אוצרת התערוכה יערה זקס בפעם השלישית יצרה תערוכה בנושא אקספיזם, כל אמן יצר ציורים, פסלים או עבודות וידאו שמשקפים את רוחו האמנותית הסוערת והאינדיבידואלית. התוצאה היא חוויה רב-חושית מקיפה, שמזמינה את המבקרים להתנסות באקספרסיוניזם מודרני בדרך בלתי שגרתית לחלוטין. בזכות החזון האוצרותי הייחודי של זקס, המתמקד בהעצמת האמנים ומתן במה מרשימה ליצירתם האקספרסיוניסטית, הופכת התערוכה לחוויה אמנותית מרגשת ובלתי נשכחת.

 

צילום: נעמה משיח כהן

>>>גם נשים הן אישיות מיניות

צילום: נעמה משיח כהן

 

בעידן של אי וודאות ומתחים גיאו-פוליטיים גם בישראל, תערוכת הענק "הוטל וונדרלנד" מציעה מפלט אמנותי ייחודי. האוצרת יערה זקס האמינה כי האסקפיזם, כלומר הבריחה מן המציאות, יכול לשמש ככלי רב-עוצמה להתמודדות, ריפוי ושינוי חיובי. לכן, בתערוכה שכוללת 54 אמנים מתחומים שונים, כל אחד מ-37 חדרי המלון הפך לפורטל לעולם חדש ומציאות חלופית. המלון הוותיק הפך לקנבס קולקטיבי שבו האמנים מציעים למבקרים בריחה זמנית מאתגרי המציאות, במטרה לספק ביטוח רגשי מפני אי הוודאות הקיימת. ציוריהם, פסליהם, וידאו-ארטם ואינסטלציות הממלאות את החדרים, משקפים את חזונם לעולם מלא תקווה ואופטימיות. מבקרי "הוטל וונדרלנד" מוזמנים להתנתק זמנית מהמציאות ולהיכנס למרחבים דמיוניים צבעוניים, סוריאליסטיים ומרגיעים שנוצרו במיוחד כמפלט אמנותי וחוויתי בימים סוערים אלה.

צילום: נעמה משיח כהן

 

צילום: נעמה משיח כהן

 

חוויית הביקור בתערוכת האומנים הייתה מסע מדהים לעולמות דמיון מופלאים. כבר בכניסה למסדרון, המוזיקה הייחודית יצרה אוירה משכרת שלקחה אותי הרחק מהמציאות. הדמיון החל לצבור תאוצה, כשהחיוך לא נעלם מפני וכשעיניי חיפשו בסקרנות אחר היצירה הבאה. כל חדר בתערוכה הפתיע במראות וברגשות ייחודיים, כשכל החושים נדרשו לקלוט את העושר האמנותי. היצירות המופלאות נגעו בעומק הנפש, מעוררות התפעלות והרהורים. רגעי אסקפיזם וטלטלה נפשית אלה היו חוויה בלתי נשכחת. התערוכה מומלצת בחום, גם אם צריך לבקרה לבד. מובטחת שם הנאה רצופה, מעניינת ומאתגרת את הגוף והנפש. חובה לצאת ולחוות אותה בעצמכם.

צילום: נעמה משיח כהן

שעות פעילות התערוכה: (החל מתאריך 23.6.2024)

ימים א – ה | 10:00 – 21:30 (כניסה אחרונה ב- 20:00)

יום ו | 09:30 – 16:30 (כניסה אחרונה ב- 15:00)

שבת | 09:00 – 21:30  (כניסה אחרונה ב- 20:00)

מלון אימפריאל, הירקון 66 (פינת טרומפלדור) ת״א. הכניסה לתערוכה ברכישת כרטיס מראש בלבד. אין מכירת כרטיסים במקום.

מחיר כרטיס: 119 ש״ח (כניסה חינם לילדים עד גיל 4). הטבה בלעדית ללקוחות אמריקן אקספרס – כרטיס ב69 ₪ תמורת נקודות

מכירת כרטיסים באתר www.imperialhotelwonderland.com, לרכישת כרטיסים נגישים יש לפנות בטלפון: 054-2936999