עמוד הבית » איתנו זה נגמר – בימוי ג'סטין בלדוני

איתנו זה נגמר – בימוי ג'סטין בלדוני

פוסטר באדיבות פורום פילם
"איתנו זה נגמר", רב מכר מצליח אשר מעובד למסך הגדול, מגולל את סיפורה של לילי בלום (בלייק לייבלי).

אישה המתגברת על ילדות טראומטית ועומדת לפתוח פרק חדש בבוסטון ולרדוף אחרי חלום חייה, לפתוח עסק משלה. מפגש מקרי עם נוירוכירורג מקסים רייל קינקייד מצית קשר חזק, אך בעוד השניים מתאהבים, לילי מתחילה לראות צדדים ברייל המזכירים לה את מערכת היחסים של הוריה.

הסרט מעמיק יותר מכפי שנדמה במבט ראשון, ומציג תמונה מורכבת של מערכות יחסים ואלימות מוסווית. לילי, שגדלה בבית אלים, עזרה בנעוריה לבחור שנזרק מביתו בגלל אלימות. ביניהם התפתחה מערכת יחסים תמימה של נער ונערה. שנים לאחר מכן, כשהיא פוגשת את רייל, היא גם נתקלת באקראי באותו חבר ילדות, כעת בעל מסעדה מובחרת לא רחוק מהעסק שהיא חולמת לפתוח. בעוד מערכת היחסים הרומנטית שלה עם רייל מתעצמת, לילי מתחילה לגלות סימני אלימות מעודנים בהתנהגותו. היא מוצאת את עצמה נכבלת בהדרגה למערכת יחסים מסוכנת, עד שהיא מתחילה להבין את המצב ומחליטה להסיר את האיום בצורה אלגנטית.

צילום: באיבות פורום פילם

 

>>>בלעדי: ראיון עם עוזי ניסים, המשיכה אל הבמה לא פוסקת 

הסרט מצטיין לא רק בעלילתו המורכבת, אלא גם באיכויותיו הקולנועיות. הצילומים מרהיבים, והסרט מצולם בצבעוניות עשירה ואווירה רגועה, המלווה במוזיקה מתאימה. הניגוד בין האסתטיקה היפה לבין הנושא הכבד של אלימות במערכות יחסים יוצר אפקט עוצמתי, ממחיש כיצד אלימות יכולה להסתתר מתחת לפני השטח של מציאות שנראית יפה ושלווה.

צילום: באדיבות פורום פילם

 

"איתנו זה נגמר" הוא יותר מסתם דרמה רומנטית. זהו סרט שמציע ביקורת חברתית חשובה, בוחן כיצד העבר משפיע על ההווה, ומדגיש את חשיבות הביטחון העצמי בקבלת החלטות קשות. הוא נוגע בנושאים כבדים כמו אלימות במשפחה וטראומה, ומראה כיצד אלימות יכולה להיות סמויה ומתוחכמת. חשוב לציין, שהסרט אינו מציע סליחה על האלימות, למרות הצגתה בצורה מעודנת. זהו סרט שכדאי לראות לא רק בגלל הסיפור המרתק והאסתטיקה המרשימה, אלא גם בגלל המסרים החשובים שהוא מעביר על אהבה, כוח, ועל היכולת שלנו להתגבר על העבר ולבחור בעתיד טוב יותר.

יוטיוב: באדיבות פורום פילם

"איתנו זה נגמר" הוא חוויה קולנועית עוצמתית המשלבת אסתטיקה מרהיבה עם תוכן עמוק ומשמעותי. זהו סרט חובה למי שמחפש יצירה שמציעה לא רק בידור, אלא גם הזדמנות לרפלקסיה על מערכות היחסים שלנו ועל הדרכים בהן אנו מזהים ומתמודדים עם התנהגויות פוגעניות בחיינו.