עמוד הבית » איך מפגינים אנרגיית מנהיג?

איך מפגינים אנרגיית מנהיג?

מור בר, צילום: פרטי
כשאתה עובד עם כלב, חשוב להפגין אנרגיית מנהיג. הכלב צריך להבין שאתה זה שמוביל, קובע את הגבולות והחוקים. אם תנהג כמו "חבר" של הכלב, הוא עלול לנצל את זה ולא לכבד אותך כמנהיג הלהקה.

איך מפגינים אנרגיית מנהיג? ראשית, בשלווה ובביטחון עצמי. אל תהיה תוקפני או מאיים, אבל גם אל תהיה מבויש או מהוסס. התנהג כמו המנהיג הטבעי – היה רגוע, מאופק אך נחוש. כשמדובר באנרגיה זו יש לנו הרבה משותף ממה שאנחנו חושבים. להקרין אנרגיה שלווה ואסרטיבית לכלבים שלנו ובכלל זו האנרגיה האידיאלית שצריכה להיות לכל מנהיג. בעולם החיות אין מוסריות, אין טוב ורע ואין רמאות ושקרים. המנהיג בעולם החי חייב להקרין כח ברור אין עליו עוררין, ישנם חוקים מאד ברורים ונהלי שיגרה שמבוססים על הישרדות החזק ביותר.

צילום: מור בר

 

בטבע החלשים ביותר הם עם היכולת הנמוכה ביותר לשרוד. חוש הריח יחד עם האנרגיה הם החושים החזקים ביותר אצל הכלבים שלכם. כדי להבין איך הכלבים מרגישים במצבים רגשיים ניתן להבחין בשינויי אנרגיה והתנהגות. כלבים יודעים בדיוק מה אנחנו מרגישים לפני האנרגיה. הם יכולים לחוש בשינויים הכי עדינים שקורים סביבם.

אנרגיה לעולם לא משקרת. אתם יכולים לדרוש מהכלב כל דבר ובכל דרך ואפילו לצרוח עליו שיפסיק לעשות פעולה שאתם לא אוהבים אבל אם בתוך תוככם אתם יודעים שאתם לא מתכוונים לזה באמת או לא מתמידים ועקביים בזה, הכלב שלכם יודע את זה ומבין שאתם צורחים סתם. חשוב תמיד לשדר שליטה. אל תתקשרו עם הכלבים שלכם מכעס ותסכול, בדרך זו אתם משדרים להם חוסר מנהיגות וחוסר יציבות.

צילום: מור בר

>>> לתפוס את הגל 

הכלב שלך זקוק למנהיג יותר מאשר שהוא זקוק לחבר. המטרה שלנו היא להשיג כלב רגוע וקשוב. ולכן אנחנו המנהיגים נהיה אסרטיביים ושלווים ולא אגרסיביים, והכלבים יהיו כנועים ושלווים. בדיוק כמו בלהקה בטבע. בעזרת הבנה של הנושא וידע בפסיכולוגית הכלב וכמובן עם הכלים הנכונים להיות מנהיגים תקבלו כלב קשוב ובריא. אם אתם מתקשים וצריכים לעשות עם עצמכם עבודה פנימית, נפשית ומנטלית כדאי למצוא את המקומות שיעזרו לכם וכך תוכלו להשיג השפעה חיובית גם על הכלבים שלכם וגם על חייכם האישים. שאתה המנהיג של הכלב ולא הבעלים שלו. יחסי כוח תקינים חשובים כדי שהכלב יהיה ממושמע ובטוח. כשאתה מציג אנרגיה של מנהיג, הכלב מקבל את הגבולות והכללים שלך והכול הולך חלק יותר.

אני מזמינה אתכם לקבל את כל הכלים הנדרשים עבורכם על מנת לצלוח תהליכים חדשים בפתח ו/או תהליכי אילוף שלא צלחו לכם מהעבר ולהביא אתכם לנקודה שבה תוכלו להדליק את האור לעצמכם ולכלבים שלכם.

מאת מור בר אילוף ושיקום כלבים

יצירת קשר: 050-9082888

הוספת תגובה

הוספת תגובה